♥ Satu´s S V A R ♥

Dags för SVAR igen...
Here we gooo:
***********************************************

-Santsu-
om ♥ Låt mig stolt presentera::
Voi että mikä suloisuus.... Ihana!
Voi kuin saisi vielä tuollaisen ihanuuden syliin...
Melkein tuntee kuvista sen ihanan vauva tuoksun!
SVAR: Eikö ole ihana?? :) Miten te kaikki voitte? Ja miten sunkaa menee?? Haleja/Satu

Hannah
om Glasögon jakt...:
vet inte om min förra kommentar kom fram. Lensway och Smarteyes ska enligt nyheterna ha gratis glasögon till barn under 8 år!
SVAR: Tack! Kollade på lensway, men dom hade såna glasögon bara från 4-7 år... för stora för Vanessa :( Tack för tipset ändå! Det uppskattas! Hur mår ni?

Shabnam
om Diego med i musikvideo!:
:) dem har gjort låten till Diego!
SVAR: ÅÅ, det hade jag missat! Va häftigt!!!! Hur mår ni? Miss ya! Pussa Robin från oss!

Jonna 
om Nya dagistider:
Håller med om att det låter skumt! Nu förstår jag det som att hon bara går allmänna förskolan, alltså det som är gratis? Då är det bara 3 timmar om dagen som gäller, så det verkar som att förskolan har gjort litet tokigt. :) (alltså att ni har haft tider som motsvarar 25 timmar i veckan, för arbetssökande och föräldralediga) Verkar himla jobbigt dock att bara vara med på morgonen, istället för att vara med då det är mest aktivitet?
SVAR: Hej! :) Nej, Nicole har gått sina 15h/veckan. Vi fick välja om hon ska gå veckans alla dagar, fast då från 8-11 eller om vi valde 5 timmar per dag, fast i tre dagar. Hmm... Att dom inte nämnde det här innan??

Jopo
om Pyjamasparty!:
Riktigt dålig stil att inte Bubblan var bjuden!!
SVAR: Eller hur!? Jag måste klaga om detta hos Karo! Annars hade han ju vart välkommen hit på grabbkväll ist ;)

Maria
om Nya dagistider:
Va!? Har jag inte hört nått om... Måste kolla upp det där på måndag med chefen! Kram/ Maria
SVAR: Vore toppen om du kunde kolla upp det, tack! :)

Pernilla 
om ♥ Vanessa ska få glasögon:
Hej på dej har följt dej länge ,memn aldrig givit mej till känna:) Men min Tös fick glasögon när hon var 3 år från början ville hon inte alls ha dom på sej,mem efter ett tag så blir det en vana att ha dom på sej,vi köper våra glasögon på specsavers där har Thea ett par med törnrosa på, hoppas att allt går bra.
SVAR: Hej! Va kul att du tog dig tid att skicka kommentar! Tack! Vi har letat öööverallt med glasögon med Prinsessorna på eller Minnie Mouse eller liknande, men allt har utgått... :(

Helena 
om ZZZzzzZZzzZzzzzzzzzZz:
Linnea och jag har haft en lugn skön dag hemma idag, gav varandra en cd-skiva i present. :) Hon fick Adele o jag fick Laleh så dagen har gått i musikens tecken. Hihi. Vi har också bakat muffins, bullar o sirapskakor för imorrn ska vi till min mamma på kalas och hon önskade sig massa fika. :) Ska baka tårta imorrn bara, så är allt klart sedan.
Ni är välkomna på en fika om ni har vägarna förbi. :)
Kram
SVAR: ÅÅÅh va du är snäll!!! Tack! Hade faktist vart sugen på tårta! :) Adele gillar jag också, hon är jätte bra!



Jag hoppas att jag inte har missat någon? Om jag har- hojta till!!!

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Får väl skriva upp han på gästlistan till nästa gång! :)

2012-02-22 @ 22:19:16
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Helena

Jag hade varit jättekul om ni kom förbi på fika, hade blivit väldigt förvånad o överraskad, men glad. :)

2012-02-22 @ 23:04:53
Postat av: -Santsu-

On kyllä niin suloinen! Varmasti vanhemmat onnesta sekaisin!

Laitoin sulle meiliä!



Mukavaa päivää!

2012-02-23 @ 12:23:37
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback