ZZZzzzZZzzZzzzzzzzzZz

ZZzzzzzZZ....
Jag förstår mig inte på den här tröttheten!!!
Jag känner mig trött konstant. Idag var Andres ldeig från jobbet, och då passade jag på att gå och lägga mig på sängen med Vanessa, medans Danilo & Jonathan också låg och sov.
Jag hade inga förhoppningar om att Vanessa skulle somna, för hon sover aldrig på dagarna (om hon inte är sjuk), men jag satte på Playhouse Disney till henne. Jag måste ha somnat direkt!
Jag hade satt på klockan så att jag han hämta Nicole från dagis, och när det ringde fattade jag ingenting! Vanessa sov bredvid mig och jag var helt virr i bollen. Först trodde jag att det var morgon och att det var Andres väckarklocka som väckt mig. Upp och till dagis och först när jag var inne på dagis började jag vakna till liv.
Alltså helt slut!

Jag ligger efter med bilder som jag ville dela med mig av, så jag bjuder på dom här iaf, från häromdan:

Vanessa med t-shirten hon fick från Dewin :)


Min lilla Diva!


Lek i Danilos rum...


Danilo & en trött jag :)


Mina guldstenar, vad jag älskar er!



Nu tänkte jag gå och lägga mig!
Vi var och hyrde filmer idag, men dom tar vi imorn, jag är supertrött och Andres tittar ändå på fotboll.
Jag har så jäkla ont i ryggen/benet just nu...
Det måste vara något nerv i kläm, för ibland när jag ska ta ett steg så viker benet undan och edet strålar från skinkan till ryggen.
Jaja, så är det när man håller på och blir gammal, va? Hahaha...

Nä, nu hör jag kexchokladen ropa på mig... Gotta go!

P.S Hur var eran Alla Hjärtans Dag?

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

Hej hej



Det låter nästan som det är ishias nerven(hur det nu stavas) som kommer ikläm,brukar ha så själv o det gör skita ont..



Hoppas tröttheten blir bättre inge kul om man går o är trött hela tiden..

mvh camilla..

2012-02-14 @ 22:33:45
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Helena

Linnea och jag har haft en lugn skön dag hemma idag, gav varandra en cd-skiva i present. :) Hon fick Adele o jag fick Laleh så dagen har gått i musikens tecken. Hihi. Vi har också bakat muffins, bullar o sirapskakor för imorrn ska vi till min mamma på kalas och hon önskade sig massa fika. :) Ska baka tårta imorrn bara, så är allt klart sedan.

Ni är välkomna på en fika om ni har vägarna förbi. :)

Kram

2012-02-14 @ 23:58:15
Postat av: erika

Fina bilder :-). Har du provat att äta tillskott av D-vitamin? Jag äter det varje dag och har blivit mycket piggare. Kroppen behöver ju D-vitamin och denna årstid får vi ju ingenting nästan. Det var min läkare som rek. det till mig. Kramar

2012-02-15 @ 09:56:09
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback