Glasögon jakt...

Innan vi alla blev sjuka så åkte vi runt överallt och letade efter fina glasögon till Vanessa.
Jag hade ju sett på Specsavers hemsida att dem hade fina med bla. Mimmi och Snövit på, som jag gärna ville ha till henne. Ingen hade dom inne, men så sa dem på Farsta att dom kunde beställa in det till Vanessa! Underbart!
Nöjda och glada gick vi sen därifrån, för att sen på kvällen få ett samtal där dom sa att dom har gjort ett misstag, att det inte finns dom glasögonen nånstans, dom har utgått...
Det enda jag kunde göra var att ringa runt till olika affärer och höra om dom skulle råka ha det inne.
Men ingen har det, och jag ringde till säkert 15 olika Specsavers.

Nu börjar det bli bråttom känns det som. Vi måste beställa glasögon till henne!

Snälla, om ni hittar några med Mimmi eller med Disney Prinsessorna på, tell me! :)


Kommentarer
Postat av: -Santsu-

Moi! Katoppa lensway.fi. Siellä ainakin on disney aiheisia laseja! En tiedä lähettääkö ne Ruotsiin asti. Ja sitten luin jostain että lasten laseihin saa niitä koristeitä ostaa erikseen!

Onnea metsästykseen!

2012-02-22 @ 12:59:29
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

Hej hej www.lensway.se har lite barnglasögon i disney men kanske inte så många..

Vi köper därifrån..



Mvh Camilla

2012-02-22 @ 15:35:06
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Hannah

vet inte om min förra kommentar kom fram. Lensway och Smarteyes ska enligt nyheterna ha gratis glasögon till barn under 8 år!

2012-02-22 @ 20:29:36
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback