Satu´s S V A R

Nu var det visst dags för svar igen så att jag inte har alldeles för mycket sen, och så slipper ni ju vänta
Som vanligt så har jag förkortat vissa kommentarer.

Först och främst vill jag tacka er ALLA för gratulationerna som ni skickade om den nya familjemedlemmen! =)
Ska bli jätte kul att bli "bonus" farmor i unga ålder ;)

HERE WE GO!


Camilla
om Mysiga måndag & Glada Nyheter:
Skojsigt med bröllop & barn juhh.
Jag gifter mig oxå nästa vecka - längtar otroligt mye.
Men är väääldigt nervös :)
Camilla - trogen läsare
SVAR: GRATTIS!!!! Vilken dag gifter du dig? Förstår att du är nervös och ni har säkert en massa att ordna inför bröllopet!

Carro
om EMILIOS KALAS!:
Alla barrnen liknar micael Jätte fina! hur gamal är han?
SVAR: Tack :) Han är 17 år

Only_me
om
Lördag förmiddag:
man skulle kunna tro att Emma var Andres dotter!
SVAR: Hehe, hon är ju nästan det ;)

Lizza
om Lördag förmiddag:
Va kul med en kompis som har hängt med länge! Hur blev ni kompisar och vad säger Andres?
SVAR: Vi bodde på samma gård, våra familjer känner varandra. Vi började leka när han var 1 och jag 2 år. Andres känner Joel och vet att vi är som syskon, så där är det inga problem alls! =)

Anonym
om Onsdag:
kul att ni är mycke med din familj. Men har ni tänkt på hans familj o barn?
SVAR: Om vi tänkt på hans familj och barn? Hur menar du? Vi träffar hans familj och större barn ofta också, dom är lika mycket hans barn som de 4 små vi har här hemma, ingen skillnad. Jag träffar min familj oftare eftersom dom bor så nära och när Andres är på jobbet så kan jag bara promenera dit. Jag har inget körkort så jag kan inte så lätt åka till hans sida av familjen.

erika
om
Onsdag:
Vilka fina bilder! Vad blev det för bil till dig då? :-) Kul att du tycker vi är lika jag och Tor.. alla tycker att han är så lik Yannick. Alva är lik honom tycker jag. Yannick är från Frankrike. Kramar
SVAR: Det är Andres bil, jag har inget körkort :) Det blev den där 7-sitsiga Mercan :) Talar Y franska med barnen?

-Santsu-
om
Onsdag:
Moikkis!
Käyttekö muuten paljon suomessa? oletko aina asunut Ruotsissa?
Haleja ja toivottavasti piristyt pian...
Ps: Mummussa on jotain toooosi tuttua,en vaan saa päähän ketä hän muistuttaa tosi paljon. Terkkuja Mummuulle. Sä olet niin iloinen ja säteilevä aina kaikissa kuvissa.
SVAR: Kesäsin ollaan aina Suomessa koska siellä on suvun kesä-mökki Forssassa. Nyt ne laittaa sen myyntiin, mutta suomeen mennään käymään kuitenki ;) Se mökki on ihana, järven rannalla ja ilman sähköä, I LOVE IT! Minä ja sisarukseni ollaan synnytty ruotsissa, mutta ollaan käyty suomalasita luokkaa ihan ysille asti. Ei olla ikinä asuttu suomessa.
P.S Mummu varmasti lukee tän kommentin, odotellaan vastausta ;)

Anonym
om S Ä L J E S !!!:
Hey cutie!!
Va du rensar och håller på :)
Är faktiskt intresserad av bilbarnstolen omden e hel och ren?
Är den utan sån där ställning?
Puss!!!
SVAR- Hey Sweetie! Jag lämnar över stolen till din bror senast imorn förmiddag ;)

anna-karin
om S Ä L J E S !!!:
det där är väl ingen cykel :-)
crosstrainer är nog ett rättare ord...
SVAR: Tack! Äntligen hittade någon rätt ord! Ska ändra på texten ;)

- ALL MY LOVE TO YOU -

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ja det är spännande att inte veta och känns som jag inte alls vet vad det är, jag skulle kunna gissa på både pojke och flicka.



kram

2011-05-19 @ 14:21:11
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Postat av: mummu

Hei Santsu.Päivä pelastettu kun luin mitä sää kirjotit,on se kiva kun näet aina ne asian positiiviset puolet.Hyvää keväänjatkoa sinne Turkuun,ja voikaa hyvin. Heippa. :))

2011-05-19 @ 18:17:19
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback