Mysiga måndag & Glada Nyheter

Måndag nu, en ny vecka är kommen.
Idag har det regnat hela förmiddagen, men nu kikar solen fram igen.
När det är regnigt ute så ska man passa på att antingen ligga och mysa framför en bra film, eller städa. Jag valde att städa och började med tjejernas rum. Är inte klar ännu, fick ta en paus då Bessa skulle lägga sig. Jag ska rensa och kasta bort böcker som är sönder och så hittade jag en massa Barbie ben och armar som mystiskt saknar ägare?

Tänkte även gå igenom hela undervåningen. Ska lägga ut några grejer ut på blocket. Motions cykeln som bara står och tar plats ska säljas, bil barnstol samt en massa kläder.
Jag la ut en MASSA kläder på Blocket förut, och jag fick många svar, men dagen efter så fick vi ett lycko-besked:

Diego och Shabnam ska ha barn!!!!

Alltså Andres äldsta son. Jag ska bli bonus "farmor" Hahahahha, isnt that the funniest thing you ever heard?!
Danilo och Jonathan ska bli farbröder och Nicole och Vanessa ska bli Fastrar! Hahaha
Vi har vetat detta länge, men inte velat säga nånting, men nu är det grönt ljus.
Vi är alla jätte glada över den nya familjemedlemmen som skall komma och väntar spänt.
Även Andres är superlycklig, fast han sa förut att han inte alls är redo att bli farfar, då känner han sig gammal. Men nu när han fick höra att Diego ska bli pappa så var han jätte glad och stolt.

Så jag tog bort alla kläder från Blocket, för dom ska få alla kläder och annat, bara vi vet vilket kön det blir.
Nu har dom varit på det stora Ultraljudet och vet könet, så nu ska alla kläder ut igen. Ska ner och sortera allt och lägga undan för deras bebis! Ska bli så mysigt med en bebis till i familjen! (Till höst)
 På lördag ska dom gifta sig, ska bli jätte kul, jag älskar bröllop!

Nu ska jag gå och fixa och dona lite! Höres senare!


Kommentarer
Postat av: marina

grattis bonusfarmor!!

2011-05-16 @ 15:13:25
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh vad roligt =) tänk vad roligt alla kan ha det när de växer upp :)

Min syster dotter är 2 år äldre än mig och vi har jättenära kontakt fast jag är moster till henne :)



Kram

2011-05-16 @ 15:45:52
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: Rockmom

Grattis farmor!

2011-05-16 @ 19:23:06
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Hejsan!

Oj vilka goda o glada nyheter :-)

Grattis till er alla ....



Skojsigt med bröllop & barn juhh.

Jag gifter mig oxå nästa vecka - längtar otroligt mye.

Men är väääldigt nervös :)



Kram o ha en fin kväll..

Camilla - trogen läsare

2011-05-16 @ 22:33:57
Postat av: Anonym

Du kommer att bli den hetaste farmorn ever!

2011-05-17 @ 15:57:26
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Grattis farmor!! Härligt att bli farmor ungt, tänk så mycket du kommer att orka. Du kommer ju att bli världens bästa farmor helt klart :)



Hur gammal är den blivande pappan?

2011-05-17 @ 23:32:27
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Madeleine

Grattis! vad roligt!



kram

2011-05-18 @ 10:05:39
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback