S V A R

Cejjies om BVC kontroller & Annat:
Vilken liten längdskillnad det är mellan Vanessa och Danilo & Jonathan!
Undrar jag också hur många barn Andres har sedan tidigare förhållanden och hur gamla de är? :)
Tack
SVAR: Hej! Andres har 3 barn sen tidigare: 17, 24 och 26 år är dem, så han var ung när han fick dem! :)


Linda

om Fegisen:
Jag har nog blivit mer rädd sen jag fick barn..
Då ska jag inte berätta om vad som hände precis vid mitt jobb häromdagen, riktigt scary!!!!!!!!
SVAR: Men nu måste du ju berätta! :-0

Anna med 4 prematurer
om Fredag och sjuka barn:
Hoppas ni kryar på er!!
Ser ut som om Bessa skelar lite? eller ser det bara ut så på korten?.... Elsa skelade lite till en början o nu gör hon det massa, så vi går på ST Eriks Ögonsjukhus med henne... om bessa skelar, är det bra o kika det i tid, för då hinner de fixa det....
OM hon nu skelar dvs =)
kramis
SVAR: Jo, hon skelar, mest när hon är trött. Dem har kollat det på BVC och sa att hon har kontroll över båda ögonen, så hon ska på undersökning igen om ett år. ;) Hur är det med Elsa, vad ska dem göra om hon skelar jätte mycket?

Sofie om Play day!:
ÅÅÅÅÅÅHHH jag älskar den där gungaan funderar själv på att inhandla en sådan vart köpte du den ?
Om du vill bli av med den om ett par månader tar jag första tjing =))))))
Hoppas allt e bras med er för övrigt
SVAR: Halloj! Kommer inte in på din blogg?? Du kan få köpa den redan nu, vi har ingen plats för den ändå, så den står ju i förrådet bara annars!;-) Hur mår ni annars då? Kram!

Tack för alla era kommentarer! Ni som lämnat ett eget blogg adress på kommentarerna har jag skrivit där till er! ;)
Nu har alla mina bustroll vaknat, dags att börja fixa och dona med mellis och kanske gå ut en sväng till friska luften. Kan inte skada, right?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja det e tråkigt när man längtar efter något så mycket o inget händer liksom.Jag mår bra men har väldigt ont i benen faktiskt o även i ryggen har jag ont.Har börjat drömma lite mardrömmar nu om henne.Att hon liksom kommer ut ur sidan på mig o sånt läskigt.Hur e det med dig då??Kram

2011-01-24 @ 13:47:48
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Postat av: erica

Inskolningen blir skjuten en vecka :-( trist.. för fröknarna var sjuka.

Jag har hasselnötsfärgat hår med lite rött i, så jag brukar färga det brunt för att få bort det röda :-). Yannick vill gärna att jag ska ha min riktig färg, han gillar när skimrar lite rött. kramar

2011-01-24 @ 14:01:38
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Niikki

Tack så mkt. Ja min sambo håller på att flytta ifrån oss pga att vi inte är överens om vissa saker. Känns jätte jobbigt

2011-01-24 @ 14:58:16
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Postat av: Anna med 4 prematurer

Men det är bra, men ligg på dem ändå o kika Bessa.



Elsa började med lite skelning oxå o detta vid enbart trötthet, men det blev om sakta mer o mer så vi krävde att få träffa ögonläkaren.



Antingen är det operation, eller så får de ha lapp för ena ögat så de lär sig kontrollera det ögat som "vimsar iväg".



Elsa kommer troligtvi få glasögon, de tror att hon kan vara långsynt. Ska till ögonkliniken igen den 1 feb med henne...=)

2011-01-24 @ 21:01:30
Postat av: Nette (Kardemumma Gumman)

Kikar in och lämnar en kommentar! Har kommit hit av nån anledning, kanske FL?! Och brukar kika in då och då... tror vi bodde rätt nära då vi också bodde i Haninge! :-) Du är duktig som orkar så bra med 4 små! :D



PS: Tror jag såg din man i Port 73 i lördas.. :D Kan det stämma?

2011-01-24 @ 22:54:38
URL: http://kardemummagumman.se
Postat av: Fia

Hej!

Hur har det gått för er med vårdnadsbidraget?



/ Fia

2011-01-24 @ 22:56:42
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback