Söndag några timmar till

Söndagkväll och jag ligger i sängen redan. Jag brukar lägga mig alltför sent varje kväll vilket jag förbannar mig själv över sen när Kevin vaknat på natten.

Vi har kollat på film, Andres och jag och jag har proppat i mig en massa onyttigheter. Choklad och chips och coca-cola. Jag resonerade som så att det är faktiskt fortfarande helg. ;)

Idag var vi och grillade hos Mummu och Puua och det kändes så tomt utan dom där. Men dom kommer hem imorgonbitti :)

Mysigt ändå att bara vara vi. Min brorsdotter Emma hade vi med oss, men hon är ju som mitt 7:e barn ❤

Andres stod för grillandet. (Såklart)

Jag tog fram barnens påse med kepsar som legat i källaren. Kul när dom kom ihåg vad som fanns i påsen, lyckan var total med alla dessa kepsar. (Mest till grabbarna) Olivia behöver vi köpa till, hon kan inte ha något som hon använde förra sommaren- obviously.
Och grabbarna har mest.

Lite lek med grus i väntan på maten...


Knasigt väder idag. Det var varmt men det regnade och solen sken om vartannat. Inte så att det öste ner, men jag började fundera på vart/hur jag skulle skydda vagnen om så hade vart fallet. Vi har inte köpt nån regnskydd till vagnen och jag skulle inte ha fått in den  under skydd på balkongen. 😖

Har ni tips på vart man kan köpa billiga regskydd??

Olivia med sin pappa ❤


Emma tog jätte fina bilder på lill Snuttis! ❤




Älskar dom!
Nu när jag tittar igenom mina bilder här på mobilen från idag så hittar hag en jäkla massa sånna hör bilder:

Oliiiiiviaaaaa!!!
NÄR har hon hunnit få tag i min mobil!? 

Kevin & Nicole ❤❤ 
Hon älskar att gosa med honom och gan trivs i storasysters trygga famn ❤

Syskonkärlek när det är som bäst!

Nu ska jag vara lite duktig och sova någorlunda tidigt.
Natti natti!

Hoppas att ni haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Putzi

Så underbart fina bilder på lilla Olivia. Du kan verkligen fånga de fina ögonblicken, de med det där lilla extra. Mysig och gosig syskonkärlek mellan Kevin o Nicole.
Kram

2014-05-19 @ 00:03:21
URL: http://putzisblogg.blogspot.se/
Postat av: giime

ååh vad sööta! !☺

2014-05-19 @ 00:45:48
URL: http://giiiiimee.blogg.se
Postat av: Annster

Härliga bilder :)

2014-05-19 @ 01:55:23
URL: http://annster.se
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Riktigt fina bilder på Olivia,har du nån speciell inställning på kameran när du får så fina..:-D
Kram Camilla

2014-05-19 @ 10:31:53
URL: http://www.minstorafamilj.se
Postat av: Colette

vilka fina bilder! den översta på Olivia och cykeln ser ut som en riktig "grattis till studenten" plakat bild :) kanske är lite väl långt in i framtiden att planera sånt nu :P men tiden går snabbt (syns bara på att barnen växer - INTE PÅ OSS FÖRÄLDRAR ;) )

Svar: Eller hur, vi håller oss lika unga ;) Hihi
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-19 @ 19:24:08
Postat av: tips

Tullsa har bra och billiga regnskydd :)

2014-05-21 @ 10:54:01
Postat av: tips

Tullsa har bra och billiga regnskydd :)

2014-05-21 @ 10:54:01
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback