Skor som blinkar från GEOX

I torsdags kom äntligen skorna som Andres beställde på nätet till Danilo & Jonathan.
Det var på tiden med nya skor, deras fötter har växt jätte mycket och dom har nu samma storlek som syrran Vanessa.
 
Skorna var jätte jätte fina! Det var skor som blinkar från märket Geox.
Twinsen tyckte också om sina skor så pass att dom inte tog av sig skorna på hela dan. Danilo hade t om sina nya skor på sig när han skulle sova, och trots att Andres tog av honom skorna på natten så hade han ändå vart och tagit på sig dom igen på morgonkvisten....Smiley
 
Jonathan fick likadana skor, men i en anann färg:
 
Jätte häftiga.
Nu ser man också vart barnen springer, och så ser man också vem av det det är med tanke på att dom blinkar i olika färger ;) hahhaa..
Hoppas att dom håller så pass länge att Kevin kan ärva de båda skorna sen ;)
Jag har redan lagt undan grabbarnas andra blinka skor till Kevin nu... bra att ha en lillebrorsa som kan ärva! Smiley
 
Det här är inga skor dem ska ha till dagis eller vid taskigt väder. Vi försöker alltid se till att ha extra par skor till barnen ett par "slit och släng" skor och ett par lite finare.
 
Slit och släng skor fick dom från Skopunkten häromdan, där har dom "Ta 3 betala för 2" eller "ta 2 och få den ena paret för halva priset." Perfekt ställe om man ska handla flera par skor.
Man ska inte kasta en förmögenhet på barnens slit och släng skor, för dem är precis vad dom kallas för, slit skor vilket dessa barn är väldigt duktiga på att göra också :)
(precis som alla andra barn misstänker jag?)

Kommentarer
Postat av: Maria

Där köper jag oxå mina slit och släng. Jobbar på förskola så de blir en del ;)

2014-05-11 @ 11:53:58
URL: http://msn.blogg.se
Postat av: mariekarolina ♥ gravid med lillebror

Så tänker jag också med skor till dottern, dom finare får hon endast ha hemma och när vi är ute och handlar t ex, medan jag köper extrapar på skopunkten om hon kan ha och leka med och på dagis. Nu har hon ju ändrat skostorlek varje år så då är de perfekt med sådana skor :)

2014-05-11 @ 12:41:12
URL: http://mariekarolina.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej satu!!
Jag är bara lite nyfiken på om du har några strategier för att se skillnad på Jonathan och danilo? (Jag som inte känner dom tycker de är otroligt lika) jag förstår att du och Andres och nära kompisar till er ser skillnad, jag menar ni ser dem ju varje dag!
Jättefin blogg/ kram Emelie

2014-05-11 @ 13:14:53
Postat av: Linda

Vart är skorna köpta? / Linda

Svar: Beställda från Spartoo.se ;)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-11 @ 15:45:25
Postat av: Kristiina

Vilka coola skor 👟👟 till coola killar 😉

2014-05-11 @ 17:20:54
Postat av: nina

Tøffe sko!!
Min Benjamin har like:)

2014-05-11 @ 20:55:56
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: jennie östman

Jätteläckra skor! De skulle nog min fyraåring gilla. Just nu har han ett par fina bilarskor som det dessvärre inte verkar vara någon vidare kvalitet på...

2014-05-11 @ 21:32:05
URL: http://jenniebenni.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback