Sista dagen!

God morgon!
Järngängets sista dag på dagis idag, nu behöver jag alltså inte sätta på väckarklockan på fleera flera veckor framöver!
 
 
98 % av fallen vaknar vi ju innan väckarklockan ens hinner ringa, men ändå!Smiley
Inga tider att passa- Ingen stress!
 
Jag har en massa mail att skicka så jag försöker passa på när Olivia sover, typiskt att Kevin börjar vakna nu bara.
 
Var på möte på dagis imorse, ang bråken där. Och nu känns det mycket bättre.
Jag valde att ta bort det inlägget som jag skrev förut så att ingen ska känna sig felaktigt träffad och jag vill än en gång påpeka att jag inte skyller på pedagogerna på något sätt, dom är helt underbara och gör sitt absolut bästa. Saker och ting inträffar på ett ögonblick och det är omöjligt för någon överhuvudtaget att kunna se, höra och vara överallt.
Jag känner mig trygg med pedagogerna och det gör barnen också, annars skulle jag inte ha dom kvar där.
Vi har en öppen dialog med varandra och jag vet att dom kämpar med det här.
Nog om det!
 
När Olivia vaknar så ska vi åka till Handen. Jag behöver handla presenter till fröknarna eftersom det är barnens sista dag idag och jag tänkte gå till min favorit affär In & Finn. Kruxet är bara det att jag inte kommer in i butiken med dubbelvagnen! det är en rulltrappa ner till butiken och den är för smal för vagnen och ingen hiss finns ner heller!
Sååå Mummu skulle följa med oss. Så den affären måste jag bojkotta om jag går själv med barnen.
 
 
Nu vill Kevin ha mat!
BRB!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ger alla föräldrar presenter till fröknarna? Har inte hört någon göra det hos oss.

Svar: Ingen aning? :/Vi gör det vid jul och sommarlov :)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-28 @ 11:31:36
Postat av: Malin

Många fel i texten... Skumpigt på bussen.

2014-05-28 @ 13:57:29
Postat av: Veronica

Vad skönt att ni har pratat ut om det!

2014-05-28 @ 14:51:47
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback