Sista dagen som 5-åring!

Godmorgon!
Eller dag rättare sagt. Riktigt skönt att slippa sätta på klockan och hålla koll på tiden imorse.
Vi har hunnit med en massa denna morgon. Hur var det nu, ingen stress sa jag ju?
Jodå, det gick ju skitbra!
Vi har badat, tvättat håret, klippt och målat naglarna och topsat öronen.
Barnen har storstädat sina rum, jag alla de övriga rummen, dammsugit, plockat och moppat golven.
Men hey- nu är det gjort och vi kan påbörja lovet med gott samvete och rent hem! (iaf några timmar framåt...)
 
Nu ligger Olivia och sover bland sina snuttisar och nappar. Tjejerna sitter och bläddrar i Nicoles pärm som hon fick från dagis och Vanessa är lite avis att hon fick ta hem sin. Grabbarna tittar på Pippi på Rymmen så jag passar på att sitta och skriva några rader. Kevin ligger här bredvid och smuttar.
 
Puua & Kevin för några dagar sen ♥
 
 
Idag när Andres kommer hem så ska vi iväg och köpa det sista till Nicole, hon fyller ju 6 år imorgon.
Måste handla till fikat också.
Kompiskalaset klurar vi fortfarande på, det enklaste vore att hyra nån lokal eftersom hon & Vanessa ska ha gemensamt kalas.
 
Sista dagen som 5-åring!
 
 
Nu ska jag beställa skal till min mobil, kommer ju jätte lägligt då min är trasig. Sen är det den där tvätten som väntar på att bli vikt och lagt i garderoberna... suck.
 

Kommentarer
Postat av: MOSTERI :)

Fina Nicole!❤️

2014-05-29 @ 12:18:28
URL: http://Karolinanordling.com
Postat av: Viktoria mamma till 2 plus twinsen

Så fina barn ni har!!

2014-05-29 @ 16:22:17
URL: http://www.vickiz.blogg.se
Postat av: Martina

Hej, när jag var på sjukhuset efter att bomullen lossnat från tops och fastnat i örat så sa dom att man inte ska peta i öronen med något mindre än en armbåge ( dvs peta inte alls).

2014-05-29 @ 16:40:11
Postat av: Mummu

Finaste nukke.💖

2014-05-29 @ 23:06:40
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback