Say HELLO to my New Best Friend ♥

Som rubriken lyder- säg hej till mina nya bästa vän!
 
 
Smiley
WoHoooo!!!!
Igårkväll kom Andres hem med en tidig födelsedagspresent till mig- en ny systemkamera!!!
Kan ni tänka er min lycka??
Jag sprang runt i hela lägenheten och jublade. Vilken lycka!
 
Jag som längtat efter en ny en efter att min gamla plötsligt gick sönder. Ett stort sten föll från mitt hjärta, jag är så glad! Nu kan jag äntligen fånga de fina (och inte så fina) ögonblicken i våran vardag. Bilder att minnas tillbaka till.
Jag är så tacksam! ♥ Tack mitt hjärta!!! ♥
 
Smiley
Nu jäklar ska jag fota!!!

Kommentarer
Postat av: J

Så roligt!
Är du nöjd med vagnen förresten? Skulle vara kul att höra vad du tycker om det, eftersom vi läsare fick vara med på ett litet hörn och läsa när du dividerade om vilken du skulle köpa. :)
Ha en bra dag!

Svar: Ja jag är nöjd! Kan skriva lite om den också ;) Hihi
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-14 @ 20:03:52
Postat av: Sandra mamma till fyra.

Men ååh !! Snacka om present :-D
Jag hade också blivit överlycklig.

Kram

2014-05-14 @ 20:46:03
URL: http://blogg.loppi.se/thefamily/
Postat av: Carina Widell

Ditt stora hjärta verkar också till att ha ett hjärta av guld. Grattis till kameran, vad roligt :)

Svar: Ja det har han <3 Tack! =)

Och TUSEN tack för presenten!!!!!! <3
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-14 @ 21:26:28
Postat av: Anki

Åh,förstår att du blev så glad!
Grattiskram från Skåneland

2014-05-16 @ 01:22:40
URL: http://jankils.bloggplatsen.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback