Rubrik saknas

GOD MORGON!
Så var dagens sysslor påbörjade. Jag har hunnit med att dammsuga, fixa disken, tvättat en maskin med tvätt och plockat och åter igen plockat. Fast barnen får ta av sig skorna och skaka bort allt sand innan dom kommer in så fattar jag inte hur det är möjligt att vi har en halv sandlåda i hallen ändå efter varenda morgon?!??
 
Jag fick ett ryck och började städa och rensa i skåpen där vi har glas.
Jag får mina ryck "ibland" och då måste jag bara ta tag i det, annars kan jag inte släppa det och det stör mig.
(tvångstankar? Smiley SmileyJag klarar bara inte av att ha "för mycket" saker i skåpen eller framme heller för den delen.
Så nu ordnade jag en hel hylla där för Olivias välling, Kevins ersättning och alla nappflaskor och järngängets drickflaskor.
Jag funderar redan på vilket skåp jag ska ta itu med näst... herregud vilka i landsproblem. :)
 
Både Olivia och Kevin ligger och sover nu och jag skriver lite info om varje barn här vid sidan av detta inlägg.
 
Igår efter dagis åkte Andres iväg med Danilo, Jonathan & Olivia på ärenden. Jag gick ut med resten av barnen- Nicole & Vanessa ville sparkcykla så det fick dom göra när vi gick till lill-ica för att hämta ut lite paket som jag beställt.
Den ena saken ligger här på golvet, jag behöver bara fixa upp den först så ska ni få se vad det är :)
 
Vi blir verkligen bortskämda av våra vänner/familj. Jag blir helt rörd och jag är verkligen ödmjukt tacksam. ♥
Det här fick vi från Anna-Maria (en av dagismammorna) häromdagen:
 
 
Barnen har suttit och pysslat med sina böcker och det roliga är att dom är på spanska, så dom lär sig ;)
Jag insåg att jag glömt att fota vad jag fick. När jag fyllde 30 år förra sommaren så fick jag ett armband från Anna-Maria med träbokstäver på varje familjemedlem. Nu fick jag bokstaven "K". Jag tyckte att det var så fint att jag höll på att börja gråta. TUSEN TACK VÄNNEN! ♥♥♥
Andres sa att skorna ska levereras idag som han har beställt till Danilo & Jonathan, så jag sitter och väntar... 
Nähep, nu ska jag fortsätta med mina inlägg innan lill Snuttis vaknar.

Kommentarer
Postat av: Annster

Så fint :)

2014-05-08 @ 13:56:50
URL: http://annster.se
Postat av: Veronica

Jag är likadan, att man får passa på när man får ett sånt ryck :)

2014-05-08 @ 15:41:59
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Tessa

Vet du... du kan sluta fundera på var du ska städa.. ta med dej barnen till mig så är jag barnis medan du städar mitt hem ;-)

2014-05-08 @ 17:04:32
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback