Resevagn, blandat och ny header

Hej lördag!
 
ÄNTLIGEN har jag kunnat bränna mina bilder till DVD-skivor. Nu har jag dom sparade på ett säkert ställe ifall datorn skulle krasha helt. (Har inte bränt sedan december förra året) Jag väljer ut mina favoritbilder ur alla bilderna och lägger dom i en egen mapp, så när erbjudanden kommer om att framkalla billigt så slår jag till Smiley!
 
Jo, paketet som jag skrev om förut, som jag hämtade och skulle packa upp och visa er.
Det var en sommarvagn till Olivia.
Jag tog en massa bilder, men det blit inte bra bilder med min mobil... SmileyMen snart hoppas jag kunna köpa mig en ny systemkamera, och dåå ska jag ta en massa fina bilder igen!
Jag älskar att fota och jag lovar att det svider i hjärtat att inte kunnat ta fina bilder nu. Det är inte lika roligt att ta bilder med mobilen. Inte alls. Men jag tar ändå, man tager vad man haver, eller hur? Smiley
 
Våran dubbelvagn får inte plats i bilen om man inte tar isär den helt. (surt jag vet!) Så om vi ska iväg nånstans hela familjen så har Kevin Olivias gamla vagn och Olivia behöver ju också sitta nånstans. Jag ville beställa en liten, lätt smidig sulky och slog till och beställde denna vagn med 53 % rabatt hos lekmer.se.
 
Jag var dock inte så nöjd med den. Den var ganska tung och inte alls så liten som jag tänkt mig.
Men Andres gillade den här vagnen, han vill inte ha den där lilla lilla lätta sulkyn som knappt går att köra, så vi behåller denna. Det är egentligen bara en resevagn och den är ändå ganska liten ihopfälld.
 
Olivia älskade den, jag fick inte upp henne ur den på ett bra tag. Inte ens när hon skulle äta skulle hon kliva av. Jag fick gå runt med henne i vagnen, hon tyckte att den var jätte rolig. Första gången hon sitter framåtvänd och hon verkade uppskatta det.
 
En leksak till Kevins vagn kom också med posten ♥
Love it!
 
Lill Snuttis var inte så glad när vagnen lades undan...
 
 
Den vagnen är bra när man ska göra något med bara Olivia.
Haha, jag med mina vagnar. Jag älskar ju vagnar och allt som hör till ;)
 
Mer bilder från samma dag:
Olivia älskar Vanessas karaoke maskin ♥
 
Baby Kevin ♥
 
Gos med Mummu
 
Och Puua har bundit fast en busig Jonathan...
 
Puua, Nukke & Mummu
 
 
På tal om något annat- Kan ni tipsa mig om någor bra redigerings program för bilder på datorn?
(Något gratis program) jag vill så gärna fixa med fina foto collage, redigera och beskära bilder.
Alla tips tas tacksamt emot. ♥
 
Jag klurar också på en ny Header- Kevin måste ju vara med! (Jag ska leta efter bilder till headern senare)
Men då behöver jag ju något bra program att göra headern med!
Heeelp!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Pixlr är gratis och jättebra, man gör det online dock!:)

2014-05-10 @ 14:26:16
URL: http://Joseefins.blogg.se
Postat av: Annster

Fina bilder :)

2014-05-10 @ 14:27:34
URL: http://annster.se
Postat av: Anonym

ipiccy.com är en bra sida där man kan både redigera bilder och göra bra collage! =)

2014-05-10 @ 14:45:59
Postat av: Manal Tawfik - bloggdesign

Hej!
Jag mejlade ju dig och sa att jag skulle hjälpa dig. Du har inte mejlat tillbaka så jag undrar ifall du fortfarande är intresserad.
Kram
Manal

2014-05-10 @ 15:22:00
URL: http://justhewayim.blogg.se
Postat av: Manal Tawfik - bloggdesign

Hej!
Jag mejlade ju dig och sa att jag skulle hjälpa dig. Du har inte mejlat tillbaka så jag undrar ifall du fortfarande är intresserad.
Kram
Manal

2014-05-10 @ 15:22:14
URL: http://justhewayim.blogg.se
Postat av: sara

Gimp gillar jag! www.gimp.org

2014-05-10 @ 15:58:24
Postat av: Louise

Hej Hej! Har följt dig nu ett bra tag och måste säga att det är en helt fantastisk familj du och Andres har skaffat. Har ett par frågor om det går bra;)
1. Läste för ett tag sedan om att Andres gått med på ett till barn. Planerar ni fler barn?
2. Har ni tänkt på att ställa upp i Familjen Annorlunda någon gång? (förlåt ifall du tar det personligt)
3. Har själv 4 barn och väntar mitt femte barn (samma pappa) och det är väldigt många runt omring oss som ger kommentarer om att vi ändå har tillräckligt med barn osv. Är detta något ni har fått höra också och hur tar ni det?

Svar: svar kommer i ett inlägg imorgon ;)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-10 @ 16:11:03
Postat av: Moa

Ohhh måste säga att jag ÄLSKAR din smak på namn. Jag och min pojkvän är 19 respektive ´20 år och väntar vårt första barn nu till Juli. En liten pojke. Är helt såld på namnet Tiam men killen säger att det är "för påhittat".. Och sedan är det även ett persiskt namn har jag för mig och vi är båda helsvenskar, tror du att det spelar någon roll? Vad tycker du om namnet?.. Aja har du några bra förslag på pojknamn så skulle det betyda massor. Massvis med kramar från Moa, Vincent och pojken i magen<3

2014-05-10 @ 16:17:56
Postat av: Jenny

PhotoScape gillar jag, finns att ladda ner gratis här: http://www.photoscape.org/ps/main/index.php.

2014-05-10 @ 16:48:47
URL: http://smyckenmedomtanke.blogg.se
Postat av: Carina Widell

Fin smidig vagn till Olivia. Kanske Adobe Photoshop har något gratisprogram.

2014-05-10 @ 16:51:21
Postat av: Nathalié - mamma till Charlie

Picmonkey.com :)

2014-05-10 @ 18:13:10
URL: http://livetomyarp.com
Postat av: Xela

pixlr e online o sjukt bra. Lätt att lära sig o finns instruktions videon på youtube o ;)

skulle inte rekomendera picmonkey då många funktioner där kostar...

2014-05-10 @ 18:39:55
URL: http://strongforever.blogg.se
Postat av: Sara

Picasa tycker jag är väldigt enkelt och bra till basredigering :)

2014-05-10 @ 21:10:02
Postat av: Pernilla

Måste bara tipsa dig om baby jogger city mini eller city mini gt, de blir grymt små ihop fällda, och du fäller ihåg dem med bara en hand! Jag älskar min, använder den hela sommaren till och med. Sufletten går att få så lång att barnet slipper solen i ögonen när det sover. Den kostar dock en del, men bättre sulky har jag inte hittat, som är enkel att fälla ihop bära, samt får plats i alla bilar även med bilen full av packning lyckas man klämma in den. Och den tål att användas som vardagsvagn med.

http://babyjogger.se/produkt/city-mini/

Svar: Japp, den vagnen hade jag som tvillingvagn åt grabbarna när dem var små, en superbra vagn på alla sätt!
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-11 @ 00:14:07
URL: http://bampifoton.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback