På skojakt!

I lördags åkte vi iväg på skojakt.
Först till Sickla, där hittade vi ingenting.... Så det var bara att packa alla in i bilen igen och åka vidare till Nacka Forum.
 
Hade med oss enkelvagnen med ståbrädan, den går snabbast att få med sig in i bilen.
 
Vi gick in på varenda skoaffär i Nacka Forum och hittade inte det vi var ute efter. Galet!
Jag ville gå in i barnbutikerna för att köpa en huvtröja till Kevin, en lite tjockare som han kan ha på sig ute nu.
Hittade ingen! En fanns som jag kunde tänka mig, men det fanns såklart inte i rätt storlek...
Den här fick följa med hem iaf, älskar det orangea (Danilos favvo färg).
 
Danilo & Jonathan fick nya badbyxor till sommaren...
 
Nicole & Vanessa valde sommarlinnen, och Nicole såg en fin t-shirt som hon kom med och sa att den vill hon köpa till Olivia!
 
 
Olivia var en riktigt virvelvind i affären. Herregud va hon sprang omkring mellan alla kläder och några gånger hann jag få en hjärtattack när hon gömde sig under ställningarna. Så fort vi närmade oss henne tog hon bena under sig och kutade iväg. Man hörde bara hennes skor trummandes på golvet när hon sprang...
 
Note to myself:
Gå och shoppa utan Olivia med nästa gång.
Så vi gav upp med shoppandet och affärer. Åt middag på Thaistället innan vi åkte hemåt igen.
 
 
Så inga skor eller huvtröja hittade vi. När vi kom hem sen så beställde Andres några skor till dem på nätet som han har haft på span. Får se när dom dyker upp ;)
 
Mina första Selfies:
 
 
Verkligen inte min grej!
Smiley Blir inte alls bra i bild, och whats up med de där rynkorna vid ögonen? When did that happen liksom?! Smiley
Cheez im getting old...Smiley
 
Nu ska vi göra oss redo för att åka på barnens kusin Emilios 12 års-kalas!

Kommentarer
Postat av: Anna Köhler

Fantastiskt fina barn o familj :) när man ser Kevin så längtar man efter sin egen lilla knodd som kommer om ca 20 veckor :D jisses

2014-05-05 @ 16:32:04
Postat av: Anonym

Du är sjukt vacker Satu, och man skulle aldrig någonsin kunna gissa att du är 6-barnsmamma. För du ser jätteung ut! Typ som att du precis fyllt 20 :)

2014-05-05 @ 16:58:28
Postat av: Isabella

Ja han kommer förmodligen att få heta William. :) Det som skulle ändra på namnet är om vi tycker han absolut inte ser ut som det, men vi har en känsla av att det är rätt namn. :)

2014-05-05 @ 17:24:06
URL: http://bellaz.vimedbarn.se/
Postat av: Helena H

Gulliga Nicole, vad omtänksam hon är som tänker på sina småsyskon. :)
Härlig bild på gänget när de sitter o äter. :)
Men en fråga, såg nån mer som frågat förut men har inte sett nått svar...får ni plats allihop i bilen? Oftast är de ju till för sju personer bara.
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2014-05-05 @ 17:31:32
Postat av: Veronica

Ser ut som en härlig dag =)

2014-05-05 @ 18:19:26
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Trebarnsmamman Liselotte

Åh så söta dom är allihop!

Ja, det är inte lätt det här med skor. Jag är på jakt på sommarskor till mig själv och hittade några på nätet men nä, det var inte dom jag letade efte. Tycker det är lite lättare att köpa skor till barnen då jag ofta köper kavat skor till dom. Iaf sommarskorna(med undantag för stövlarna som köps på skopunkten varje säsong). Har klickar hem alla sommarskor ifrån ellos faktiskt och väntar bara på ett par tofflor nu =)

2014-05-05 @ 20:15:37
URL: http://www.mammalott.se
Postat av: Malin

Måste bara lämna en kommentar om vilken underbar blogg du har! Hittade den för några dagar sedan och har sen dess varit inne och läst så fort dottern på 4 månader sovit, beundrar din avslappnade föräldraroll och ert fina liv som stor familj!
Jag önskar mig själv stor familj, och än har jag tid, fick första dottern nu vid 22 års ålder, det är nu livet börjar!
Tack för en bra blogg!
/Malin

2014-05-05 @ 21:42:50
URL: http://decemberbaby.blogg.se
Postat av: Felicia( 6-barnsmamma)

Vilka rynkor???? Du ser fantastisk ut kvinna....inse : ) Du om någon borde lägga ut selfies titt som tätt, att du inte gör det ser jag som ett sundhetstecken! Du verkar ha mycket självdistans och det gör din blogg intressant och rolig. Kram på dig finis : )

2014-05-05 @ 22:13:33
Postat av: Malin, Tvillingmorsan

Åh finaste familjen! Ni är så underbara :) Roligt med shopping!
Smsa mig din adress imorgon!
Puss från mig och tvillingarna<3

2014-05-05 @ 22:37:13
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Selma Hodzic

Gud vilka söta ungar!! :) Och är imponerad av att du håller dig så snygg och fräch! Kram på dig! :)

2014-05-05 @ 23:03:43
URL: http://sselmahodzic.blogg.se
Postat av: bentz

söta ungar du har :)

2014-05-06 @ 00:36:56
URL: http://benziboy.blogg.se
Postat av: Marie

Du ser verkligen inte ut som en 6 barns mamma. Så vacker

Svar: Oj, tack snälla! <3
Me & My 6 Baby Dolls ~ 0-5 år ~

2014-05-07 @ 08:55:00
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback