Ont i magen eller kelsjuk?

Kevin har ont i magen. Smiley Han har knappt sovit nånting på hela dagen, bara korta små stunder sen har han vaknat och varit jätte ledsen. Men allt blir bra så fort jag tagit upp honom. Som ni kanske förstår så har jag inte fått mycket gjort idag när jag haft honom hängandes i min famn hela dagen. I famnen har han varit hur nöjd som helst, tittar bara runt och lyssnar. Så fort jag lagt ner honom har han gall skrikit. Är det magen tro, eller är han bara lite kelsjuk?
 
Han har fått bada och var lugn av det och så har jag gett Minifom droppar nu innan matdags.
Dom dropparna har alltid hjälp om något av våra barn haft ont i magen, så det köptes även till Kevin.
 
"Minifom orala droppar lindrar kolikbesvären genom att bryta ner skum och bubblor som orsakas av nedsvald luft. "
 
 
 
Jag hoppas att vi kan fortsätta sova snart... jag menar bara att mina ögon går i kors och jag kommer att somna sittandes/ståendes snart...

Kommentarer
Postat av: Vivi

Har du provat bärsjal? Då kan han vara nära men du får händerna fria.

2014-05-20 @ 08:49:18
Postat av: Tanna

Jag ska fundera, är lite tveksam bara till dom små hjulen... Vi åker ju buss och tåg... kram

2014-05-20 @ 09:30:50
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Margareta W

Har du testat att använda sjal. Jag vet många som använder det och är supernöjda. t.om ganska stora barn fast då sitter de på ryggen. Man har händerna fria och barnet blir nöjt.Gissar att det är många av dina följare har erfarenhet av det. Hoppas att "lillen" mår bättre idag.

2014-05-20 @ 09:53:21
Postat av: Hjördis Pedersen

Hej Satu, Tänk på vad du äter när du ammar, inte choklad, vindruvor och vitkål, det älskade jag och åt när jag ammade inte tänkte man då att barnet fick ont imagen likadant med stark mat. Hoppas du fick sova. och allt fungerade bra med Jonathans sömntest, lycka till, och önskar er en bra dag. kram

2014-05-20 @ 10:58:49
Postat av: Veronica

Hoppas det blir bättre!

2014-05-20 @ 11:27:56
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Irini

Det finns Semper droppar som är bra till magen också :)

2014-05-20 @ 13:08:10
Postat av: Tävling

det är aldrig roligt att få ont i magen

2014-05-20 @ 13:15:20
URL: http://xn--pristvling-u5a.se/
Postat av: Joanna Eriksson

Sempers mag droppar är guld! O kolla vad du ger för d droppar, har för mig att någon av dom kan ge mag ont!:(
Bärsjal är oxå guld,o riktigt skönt för ryggen!:)
Hoppas magontat går över snabbt! :) Kram

2014-05-20 @ 16:27:49
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback