Ny vecka tar sin början

Så var helgen förbi och järngänget är åter på dagis.
Ca. 2-3 veckor kvar nu bara tills dom har ett långt härligt sommarlov!Smiley
 
Det började med bråk när vi skulle klä på oss imorse. Vanessa ville inte ha sin mössa på sig för när hon tar av sig den så förstör den hennes frilla... hon tjurade och låg på golvet på dagis en stund och var arg över situationen.
Hon och kompisen Frida hoppade i alla vattenpölar som fanns på gården och innan jag ens hunnit därifrån så var hela hon full med lera och geggavatten (hår, ansikte, ytterkläderna- rubbet!) och jag fick torka av hennes glasögon 3 gånger innan jag kom därifrån. 
 
Tokfian imorse:
 
Ja ni ser att hon är lite av en linslus...
Hon blev arg imorse också för att hon själv hade lagt sina mynt nånstans och 5 minuter senare kom hon inte ihåg vart, så det blev lite kalabalik där pga det också innan hon kom ihåg vart hon lagt dom... Cheezez.. Smiley
 
Natten var inte den bästa. Danilo drömde mardrömmar så jag fick sitta och trösta honom.
03:14 vaknar jag och hör Danilo & Jonathans röster och jag tror att det är morgon. Jag kollar klockan- 03:14 !!!
Are you kidding me! Dom har tänt taklampan i sitt rum och ligger på golvet bland hela billådan fullt med bilar utspritt på golvet och leker för fullt!  Smiley
 
 
Vill passa på att gratulera 2 vänner som fyllde år i helgen- Min äldsta och bästa vän Joel (<--- Jopo) som jag känt sedan jag var 2-3 år fyllde 30 år i lördags!
 
Och en nyvunnen vän/bloggkollega if you may say- Natali som fylle år i fredags!
Hon bjöd hela våran familj på grillfest men vi kunde inte :( Grattis Natali till husköpet också!
På hennes blogg kan ni läsa om hennes vardag, samt om en massa inredning!
www.natalis.se
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmaaaaa

Oh herregud vilken underbar blogg :)

2014-05-12 @ 12:13:22
URL: http://www.emmafoton.blogg.se
Postat av: Emmaaaaa

Oh herregud vilken underbar blogg :)

2014-05-12 @ 12:13:34
URL: http://www.emmafoton.blogg.se
Postat av: Linda

Vilka dagar och tider går dina barn på förskolan? I min kommun får dom gå 15 timmar/vecka när ena föräldern är föräldraledig/arbetslös.

Svar: Här får dom gå 9-15 mån till tors ;)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-12 @ 12:55:07
Postat av: Malin, Tvillingmorsan

Busgrabbarna<3 kram

2014-05-12 @ 13:26:52
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Natalie

Vart har ni köpt eran soffa?? :)

Svar: Oj... kommer inte ihåg vad affären heter, men det är en butik med soffor bredvid Mio möbler i Haninge ;)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-12 @ 14:01:35
Postat av: B

Gud va bra att han fick operationen, ibland måste man säga ifrån på skarpen innan dom tar tag i saker. kommer hjälpa enormt ska du se, var exakt likadant för min 2,5åring nu äter han som en häst istället som en liten fågel..:)) o går normalt upp i vikt.

2014-05-12 @ 17:01:13
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback