Klappat och klart

Har precis slagit in alla Nicoles paket.
Jag har ju köpt saker lite pö om pö sen när jag kommit hem har jag bara gömt påsen i min garderob och lämnade inslagningen till sista stund. Så typiskt mig...
 
Idag efter att Andres kom från jobbet åkte han, jag & Kevin iväg på en shoppingrunda. Alla affärer stängde ju 17:00 idag pga. Kristi Himmelfärdsdagen så vi fick skynda oss.
Vi åkte till Farsta och handlade lite på Åhlens och Lekia. Var inne på BR en snabbis innan vi insåg att vi hade bara 20 minuter på oss att ta oss till Jysk för att kolla upp grej.
 
- Här måste jag inflika att jag tycker att det är jätte roligt och omtänksamt av er läsare att komma fram och säga hej till mig! Idag var det en gullig tjej inne på BR och igår i Handen C! Tack, jätte roligt att ni gillar min blogg! Och jag uppskattar och tycker att det är jätte kul att ni kommer och hälsar ♥ på det viset lär jag ju känna er läsare lite också ;)
 
Ja hur som- vi hann till Jysk och 5 minuter kvar till stängning. Saken som vi tänkte köpa stod inte framme, utan bara på lager men vi ville inte köpa grisen i säcken så vi struntade i den... tills vidare.
 
Så imorgon fyller våran lilla bebis Nicole alltså 6 år. ♥
Har handlat tårtgrejer och fika inför kalaset imorgon då min familj kommer.
 
Det här var några av grejerna som hon ska få imorgon, jag tror att hon kommer att bli jätte glad!
 
 
Och Andres som lovade att komma och hjälpa mig slå in paket... hittade honom såhär nyss:
 
... tack för hjälpen.
 
Nähep, nu ska jag ta Kevin med mig och lägga oss!
 
Jag ser att ni har kommenterat en massa på mitt förra inlägg, men jag kollar igenom och publicerar dom snart istället, eller på natten när Kevin vaknar så har jag något att göra ;)
 
♥ Natti, sov gott allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: Putzi

Börjar med att skicka många kramar till dig ang din väns tragiska bort gång <3
Sen ett stort Grattis till Nicole på födelsedagen. Och måste bara säga att jag gillar fotot på Kevin och Andres jätte mycket, super gulligt. Jag tror faktiskt jag har några sådan foton på mannen och barnen med =)
Kram

Svar: Tack <3 :)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-29 @ 23:00:46
URL: http://putzisblogg.blogspot.se/
Postat av: Linda, mamma till majken & arvid

Åhhh. Frost. Har den kommit ut på dvd nu?
Min dotter Majken älskar den ♡ & jag också för den delen *hihihi*

Svar: jaa, jag blev också jätte glad när jag hittade den i butik! Superbra och bra låtar ;)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-29 @ 23:04:05
URL: http://mammatillmajkenocharvid.blogg.se
Postat av: Helena H

"Vem där" är ett superkul spel! Åh vad jag o Linnea har spelat det under hennes uppväxt.(spelar det ibland nu med när hon är hemma) Vi brukar köra med två el tre kort när vi spelar det , blir lite klurigare då. :) (fast först måste man nog ha spelat det ett bra tag med ett kort o lärt sig "tänka rätt" för det är svårt i början med flera kort)
Frost har jag ännu inte sett...måste låna den någon dag av nån, vill så gärna se den. :)
Sov så gott.
Kram från Söderhamn

Svar: Den filmen är jätte bra, och låtarna i filmen sjunger dom här hemma jämt! :)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-30 @ 03:09:46
Postat av: Annelie

Stort grattis på födelsedagen Nicole

Svar: Tack! :)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-30 @ 06:38:12
Postat av: Maria

Hej
Vilken underbar bild på far och son, händerna lika under hakan.
Trevlig sommar

Svar: Tack detsamma!
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-30 @ 10:22:15
Postat av: Cicci

Hej!
Kollar din blogg varje dag och denna är toppen att läsa.
Jag undrar var du hittat filmen frost? Det var en toppen tycker vi alla.
Kram cicci

Svar: Tack :) Lekia hade den!
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-30 @ 10:44:47
Postat av: nlie

Åh var har du hittat frost-dockorna? Min son skulle ge sin högra hand för att få dem.
Och stort grattis till Sötaste Nicole idag!
Kram

Svar: Tack!! Dom fanns på Ica Maxi!
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-30 @ 11:31:36
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Lina

Såg er inne på Åhléns :) Först såg jag Andres med vagnen och tänkte att "Jo men det måste väl vara han" och sen såg jag dig också, så då var jag säker. Men jag var lite för blyg för att heja tyvärr.. :)

2014-06-03 @ 14:23:00
URL: http://helbraflinga.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback