Härmapa & Gladiatorer

Hej allihopa!
Hur mår ni idag? 
Jag tycker att det känns som att det är söndag idag och får hela tiden påminna mig om att det "bara" är fredag och vi har hela helgen framför oss.
Mummu var här och hämtade med sig Nicole, Vanessa, Danilo, Jonathan & Olivia hem till henne, så jag kan passa på att vila en liten stund. Nu har jag tagit en dusch och sitter och äter frukost... bebis sover med torr blöja, mätt och belåten här bredvid mig.
 
 
Olivia blir alltid så jätte glad när hon får följa med Mummu och sina syskon ut. Mummu brukar ju gå och simma på Torvalla här bredvid oss på mornarna och hon cyklar förbi vårt hus så hon brukar stanna och lämna barnen på dagis (dagis är ca. 30 m från våran port) och då står ju olivia där, ledsen för att hon inte fick följa med, och det gör ont i hjärtat att se henne så ledsen när hon springer och hämtar sina skor för att få följa med.
Dom gångerna hon följer med är hon överlycklig. Hon vet inte riktigt om det är okey att hon följer med eller inte, så hon står vid dörren jätte länge och väntar. ♥
Idag följde hon glatt med och vinkade och clownade som sina storasyskon gör :D
Hon är en liten härmapa våran lilla Snuttis.
Hon ser vad syskonen gör och så ska hon göra precis likadant. Hon glömmer visst bort att hon bara är 1 år...
Man får massor av goa skratt med henne just nu iaf.
 
Jag satt och ammade igår och när han hade druckit klart så kommer Olivia och klämmer mig på tuttarna och smakar! Ni skulle ha sett hennes min! Smiley
 
Och häromdan när grabbarna skulle pissa för vi skulle ut, så kollar hon på hur dom gör när dom står och kissar, då ställer hon sig bredvid Jonathan, drar upp sin tröja och håller i... sina byxor (???) och låtsas kissa som brorsan gör.
 
Älskade lilla snuttis!
 
Vi hade två Gladiatorer här hemma idag som ska brottas med varandra.
 
... Sen ville linslusen Bessa Bus vara med på bild...
"Ta en bild på 4-åringarna!" sa hon.
 
 
BRB för mera "nyheter!" ;)

Kommentarer
Postat av: ♥ only

Så gulliga!

2014-05-02 @ 12:42:12
URL: http://onlyfp.blo.gg/
Postat av: nina

Flotte barn dere har!!
Håper alt står bra til:)

2014-05-02 @ 19:10:08
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: Ebba

När tänkte ni att Olivia ska börja i förskola? Tack för mysig blogg!

2014-05-02 @ 19:44:31
Postat av: peachbeast

Vad ljust hår bebis har fått redan. Börjar bli lik storebrorsorna :)

2014-05-03 @ 00:37:01
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback