Hanging out with Axel & Natali

Idag har jag varit på vift hela dagen igen, det känns i rygg och mitt knä nu kan jag lova... Smiley
Imorse kom fina Natali hit med sin söte som Axel som bara är nån vecka äldre än Olivia.
Vi packade med oss lite picknick och tog en promenad till Gropen.
 
Axel var dock inte så sugen på att leka där idag, han var fullt upptagen med att gå iväg på upptäcktsfärd för sig själv så mamma Natali fick springa efter honom :)
 
Olivia pysslar och donar, och ni ser att Axel smiter iväg där vid gräset Smiley
 
Natali försökte leda uppmärksamheten på annat, men det intresserade inte honom, haha
 
En stund i sandlådan satt vi dock och Olivia & Axel åt och drack lite gott. ♥
 
 
När det var dags för våra små att sova så satte vi dom i vagnen och promenerade runt och pratade en massa.
Vi hamnade i Handen Centrum där jag blev bjuden på en latte (tack!) och så shoppade vi också lite givetvis.
Jag köpte lite nya sommarkläder till barnen, har dock inte tagit fram dem ännu, eftersom där fanns också present till Nicole som fyller 6 år på fredag.
Jätte lätt att handla med en väninna, vi skyllde på varandra när vi skulle köpa något, för "vi skulle ju inte"... Smiley
 
Jag fick presenter från Natali när dom kom till oss på morgonen!
Herregud va gulligt! ♥ Blev så rörd att jag höll på att grina, tänk va snällt- att ta sig tid att fixa något personligt till mig, ja till oss!
 
Baby produkter...
 
Kevin fick äntligen sitt namn på väggen!
 
Napphållare till Olivia som hon sytt själv!
 
Och dessa till mig!!
 
Vilka mörka mobilbilder det blev, men jag orkade inte vänta med att överföra bilderna från kameran, därav vänta med detta inlägg. Det kommer säkert bättre bild imorgon när jag testar dessa! Och andra bilder också såklart ;)
 
Fick en hel påse med Axels urvuxna kläder till Kevin! Tar tacksamt och ödmjukt emot, tusen tack! ♥
Verkligen jätte fina kläder!
 
 
Tack för idag Natali, jätte mysigt att ses och snart ses vi igen! :)
Och verkligen, jätte tack för allt! Smiley
 
Ni hittar till Natalis blogg HÄR!

Kommentarer
Postat av: Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Hahah, rolig bild där Axel springer upp för slänten hahaha, knas ungen :)

2014-05-26 @ 21:22:54
URL: http://www.natalis.se
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Vilken mysig dag det låter som! Vad roligt att gå och shoppa lite, kikade ner på stan idag och kände att jag VERKLIGEN ville hitta något nytt och fint till sommaren. Kom hem med mjölk och paprika. Wihoooo....

2014-05-26 @ 22:39:53
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Postat av: emelie christin - vardag & foto

sv: jasså där ser man. Va kul! haha, jag såg faktiskt att jag är en av dem på "synas" just nu, alldeles nyligen. kul att man kan bli så överraskad ibland. ;)

2014-05-27 @ 20:46:28
URL: http://ecc.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback