Fotobomb!

Sitter och fyller i papper till försäkringskassan och skatteverket. Så mycket papper som ska skickas när man fått barn. Anmälan om namn, blanketter om barnbidrag/flerbarnstilläg och föräldrapenning...
Hade varit så enkelt om jag hade haft ett fungerande e-leg...!
 
Tänkte bjuda er på en bildbomb så länge- jag har ju en del bilder som bara väntar i blogg-mappen...
 
När sommaren kom på ett snabb besök (innan snön kom igen så att säga...)
 
Mina vackra prinsessor ♥
 
Bus lyser i hennes ögon, inte sant? - Olivia med sin morbror Stefu.
 
Besökte Robbans pizza. Har ni varit där? ENORMT stora pizzor!
 
Ja, det där är visst Olivias nya min.....
 
Emma var hos oss hela dagen i fredags och lekte med barnen. Hon är så bra och fin med dom. Leker och hittar på skojiga saker och frågar hela tiden om hon kan hjälpa mig med något mer. ♥ Jag älskar dig fasters älskling! på kvällen när hon hade gått hem skickade hon några bilder på Snuttisen till mig, så fina ♥
 
... Danilo och Olivia har något lek på rummet... det där är Danilo.... med klackarna... Smiley
 
Dessa bilder är tagna för några dagar sen, och det märks på Kevin. Känns som att han har förändrats i ansiktet redan jätte mycket efter att dessa bilder togs?
 
Tog syskonkort denna dag också, måste bara hitta dem bilderna... ;)
 
Lille Kevin
 
(Danilo håller i hans hand.)
 
Jag tackar ER ALLA så jätte mycket för alla kommentarer jag får, det värmer och uppskattas enormt mycket ska ni veta. Att ni tar er tid att skriva till mig- ni gör allt det här så mycket roligare. ♥♥♥
 
Jag läser era bloggar också, det har bara vart så att jag inte har hunnit skriva kommentarer tillbaka.
Lovar att förbättra mig ;)
Och det här med Instagram- har fått flera mail om det, och jag vet att alla inte har instagram och den ska inte alltså ersätta bloggen. Smiley Så var inte oroliga, instagram bilder hamnar här på bloggen också då och då ;)
För er andra som har instagram- följ oss och få lite sneakpeaks: mybabydolls heter jag där.
 
P.S Kommentarer som är kränkande eller bara korkade publiceras inte. Jag har spärrat flera IP adresser pga. okunniga människor, just saying... ;)
 
♥ KÄRLEK till resten av er. ♥ 
 

Kommentarer
Postat av: Annster

Fina bilder :)

2014-05-06 @ 14:33:06
URL: http://annster.se
Postat av: Malin

Hej! Kan du inte göra ett inlägg om ekonomi när man har så stor familj. Hur får ni pengarna att räcka till och hur mycket lägger ni på barnen tex en månad.
Hur mycket kostar mat för en månad tex?
Jag har bara ett barn och tycker redan man får snåla.
Mvh Malin

2014-05-06 @ 15:01:01
URL: http://decemberbaby.blogg.se
Postat av: Veronica

Underbara bilder =)

2014-05-06 @ 15:31:10
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Madelene

Vilka härliga bilder på barnen, man ser verkligen att syskonen gillar sin nya lillebror :)

2014-05-06 @ 17:09:15
URL: http://www.nattstad.se/madelenemaria
Postat av: Cissi

Va trist att de alltid ska finnas dom som skriver elakheter. :(
Vi har varit på Robbans, äter inte så ofta pizza. Men dom har bra, räcker som middag två dagar. Gula huset mittemot är oxå bra, deras vitlöksdressing är kanon. :)

2014-05-06 @ 17:22:18
URL: http://cissigran.blogspot.com
Postat av: Ida en snart 16 årig tjej

Så söta de är! <3

2014-05-06 @ 17:27:00
Postat av: Carina Widell

Kärlek till Dig också, Satu <3 för att du delar med dig av ditt liv <3

2014-05-06 @ 17:37:22
Postat av: Carina Widell

PS: Dina två stora prinsessor är jättesöta. Vad långt fint härligt hår de har båda två :)

2014-05-06 @ 17:40:27
Postat av: FAMILJEN LINDVALL, MAMMA TILL 3 SMÅ TROLL OCH MIN RESA FRÅN FETMA TILL NORMALVIKTIG. DET HÄR ÄR VÅRAN VARDAG!

Härligt med så mycket fina bilder på barnen! :) Förstår inte att folk ska hålla på och skriva elaka saker och inte bara kan vara trevliga. Det näthat som finns är helt förskräkligt, hur folk har mage till att bete sig på detta vis. Hur många skulle häva ur sig det de skriver på nätet om man träffa dom på ica typ... Ingen! då är man inte så himla kaxig! Hoppas verkligen inte du har blivit utsatt för allt för mycket skit! Och hoppas du inte tar åt dig i så fall!

Hoppas du får en fin kväll med din familj och alla dina fina barn! Så härligt med så många busfrön ;) Jag hoppas också att jag får uppleva några till barn en fyra skulle vara härligt ! haha :)

Kram Linda

2014-05-06 @ 18:13:50
URL: http://lindvallfamiljen.blogg.se
Postat av: Camilla

Så liten och söt Kevin är. Ser lite likheter med dig Satu på hans mun.

2014-05-06 @ 18:58:04
Postat av: Frida - mamma & träning

Din blogg är så härlig med alla bilder:)

2014-05-06 @ 19:47:04
URL: http://frideliineskriver.blogg.se
Postat av: Marie

Vilka fina bilder Emma tog på Olivia, Mysiga syskon bilder

2014-05-07 @ 08:52:51
Postat av: Vickan

Å vilken fin familj du har!! Grattis!!

2014-05-07 @ 08:56:03
URL: http://www.vickiz.blogg.se
Postat av: Lina

Kan inte du berätta lite hur många fler barn du vill ha, om hur många år osv? Tycker sånt är så intressant att veta!

2014-05-07 @ 15:45:44
Postat av: lebanezzzas.blogg.se

Awee vilka sötnosar!

2014-05-09 @ 22:06:15
URL: http://lebanezzzas.blogg.se/
Postat av: Amanda Lundkvist

vilka söta barn du har! :)

2014-05-09 @ 23:42:56
URL: http://mandacecilia.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback