Första möten & Mera om söndagen... :)

Godkväll allihopa ♥
Nu tänkte jag styra till med ett kvällsinlägg här medans jag väntar på att andres ska komma em. Sen ska jag ta en dusch, Nicole sitter och pärlar (!?) i sin säng fast jag bad henne lägga bort det och sova för länge sen.
 
Hon kommer titt som tätt och visar hur långt hon har kommit...
 
Oj vilken mörk bild... Men det är kväll och jag har bara tänt lite ljus här och där.
 
Jag ligger lite efter med allt jag vill hinna med att skicka ut, men i söndags kom Mummu & Puua hem till oss för att hämta med sig Danilo & Jonathan för en shoppingrunda som Puua hade styrt upp. Superglada grabbar följde ju mer än gärna med, men först ville Puua ha lite kaffe och grabbarna var som vanligt som myror på honom.
 
Mummu & flickorna satt i köket och ritade lite...
 
Danilo & Puua (Dano tar aldrig av sig sina jobbarhandskar...)
 
Och den här tokige killen... no comments, hahaha...
 
Någon timme senare kom dom hem med varsin par byxor, luvtröja och gräskopor!
  
Och så fick Kevin ett par jeans som jag inte hann fota :/ Dom hade varit på Sibylla och ätit lunch också till grabbarnas stora lycka. ♥ 
 
Sen fick vi besök. ♥
Barnens faster Ela (<--- Andres syster) med familj kom och hälsade på släktens nyaste tillskott.
 
Innan alla kom så satt Vanessa på köksbordet och länsade fika faten...
 
 
Kusinen Melina blev kär i Kevin ♥
 
Melina köpte superfina kläder till honom! Loved it! ♥
 
Och voila! Hon hittade en luvtröja! Helt pefekt! (kommer ni ihåg att jag skrev att jag var ute efter en sån i lördags?)
 
Olivia ville leka med Melina och drog hennes hand- hon satt länge inne i Olivias rum och lekte. Tack Melina. ♥
 
Kusinen Giuliano satt och ritade med tjejerna och busade med grabbarna...
 
Ela hade köpt en napp till Olivia, en napp som är en klubba med äppelsmak, och som blinkar.
Olivia ville inte ens smaka...
 
 
Sen kom också barnens storasysters Patti (<---Patricia) och träffade sin lillebror för allra första gången. ♥
 
Eftersom hon missade Danilo & Jonathans 4-årsdag så kom hon med presenter till dem, och grabbarna dom trodde att dom fyllde år igen. Det blev bandyklubbor med puck och boll, och denna:
 
Wiiie, rena rama julafton!
 
TUSEN TACK för ALLTING som barnen har fått!!! 
Smiley
 
En instagram bild på Kevin som chillaxar efter besöken ♥
 
 
Nu har A kommit hem och jag ska hinna med en snabb dusch innan Eurovision börjar!
Hörs imorgon igen, Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Carina Widell

Puua har ju jättebra klädsmak, snygga kläder till killarna!

2014-05-06 @ 21:29:06
Postat av: Annster

Mysiga bilder :)

2014-05-06 @ 22:44:17
URL: http://annster.se
Postat av: Anonym

Jag är väldigt ny här på bloggen men så om jag förstått rätt så har Andres ett barn sen innan? Hur gammal är hon? Härligt med yngre syskon min minsta lillebror är en färsking på en månad och är alltså 23 år yngre än mig hehe:D

Svar: Han har tre barn sen innan- Micael 20, Patricia 27 och Diego 29 :)
Me & My 6 Baby Dolls ~ 0-5 år ~

2014-05-06 @ 23:19:53
Postat av: Marie

Säger igen med risk för att vara tjatig men dina föräldrar är bäst.
Vilka fina kläder och vad roligt med egna grävskopor. Så kul med så stor släkt som ni har. Trevlig onsdag på er

Svar: Ja dom är helt underbara <3
Me & My 6 Baby Dolls ~ 0-5 år ~

2014-05-07 @ 08:50:47
Postat av: Anki

Så mycket fint lille Kevin har fått! Det är det roligaste som finns att handla babykläder, tycker jag ;-) Jag beundrar dig som alltid ser så pigg, sminkad och fin ut. Du har ju mer än ett heltidsjobb med alla barnen och hemsysslor mm mm
Kramar från Skåneland

2014-05-08 @ 01:34:26
URL: http://jankils.bloggplatsen.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback