Favorit i repris

Det blev av till Gropen igen igår.
Jag packade med mig jordgubbar och en vattenflaska och så hämtade vi barnen från dagis och gick till Gropen.
Galet vilket härligt väder, jag älskar det här!
 
Lekplatsen ur några olika vinklar.
Det här är då den större lekparken, den lilla är precis bakom.
 
Kevin utan strumpor ute för första gången ♥
 
Måste köpa sommarkläder till honom. Han har bara 1 kortärmad body, det är det enda sommarplagg han har.
Inga short eller något. I för sig så har det inte heller behövts, men fortsätter det att vara såhär varmt så behöver han. Kan vara skönt för honom att ligga i vagnen med shorts och ett tunnt täcke över sig.
Olivia behöver en solhatt/keps eller något som skyddar huvudet. Och sandaler också till allihopa... :/
 
Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser hur gulliga alla syskon är med de två minsta- Olivia och Kevin.♥
När vi var i lekparken så vill de leka med Olivia och hjälpa henne med allt. Är dom så stora nu att dom kan hjälpas åt så? Värmer mitt hjärta.
Vanessa lekte med henne jätte länge, visade henne saker och utforskade tillsammans med henne.
 
Dom såg några kaniner på gräset och Vanessa hjälpte Olivia att klappa.
Senare tog Danilo över. "Mamma jag kan ta hand om Olivia." sa han när jag skulle springa efter henne när jag matade Kevin.Smiley så gullig! Som att han är så stor själv, 4 år nyss fyllda. ♥
Men han  kände sig stor och stolt när han tog hans om sin lillasyster. Dom åkte kana ihop.
(vilket jag var lite nervös över, men det gick ju bra)
 
Två askar jordgubbar gick åt på 5 röda! Nästa gång vet jag att det inte räcker långt ;)
 
Efter 2 timmars lek var det dags att gå hem och bada och äta middag.
 
Olivia var trött och jag hade glömt hennes snuttis hemma.
Ni vet de där snuttisarna som jag köpte på lekia? Jag älskar dom! Inte Olivia. Så när jag försökte ge henne Kevins snuttis så grät hon och grät ännu mera. Jätte arg på mig för att jag inte gav henne sin egen snuttis. 
 
Det fanns mycket att utforska på hemvägen...
 
 
Nu ska vi gå ut igen, måste bara komma ihåg att lägga olivias snuttis i skötväskan... ;)
 
P.S Ikväll dyker upp ett "Throwback" inlägg med några gamla bilder :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så himla härliga bilder! Har varit ute hela dagen på jobbet och lekt med barnen. Så härligt!

2014-05-22 @ 15:45:08
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder Satu. Det här har vi väntat på
Eller hur. I love. ☀️☀️👍😊

2014-05-22 @ 17:55:25
Postat av: Sandra mamma till fyra.

Ser jätte härligt ut!
Solen och värmen är mycket välkommen!

Kram :-)

2014-05-22 @ 19:00:16
URL: http://blogg.loppi.se/thefamily/
Postat av: Fia

Härligt! Vi har också haft kanonväder idag =)

2014-05-22 @ 21:25:06
URL: http://sofsan.se
Postat av: Helena H

Fina bilder som vanligt. :) Lika kul varje dag att läsa o kolla på dina bilder. :)
Tänkte på en sak om det med body o shorts....Är det inte bättre att antingen bara ha en body eller att ha en vanlig t-shirt o shorts. Blir ju så varmt med både blöja, body-nederdelen o shorts. Bara en tanke såhär innan sovdags. :) (och du vet ju att jag bara skriver mina tankar utan nån illa mening)
Ha det bäst i värmen.
Kram från Söderhamn, där vi hade 31 grader i skuggan idag...

2014-05-23 @ 02:39:05
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback