1:a Maj 2014

Första maj idag!
Kan ni tänka er att nu har vi hela sommaren framför oss, de bästa dagarna/månaderna (enligt mig iaf) ligger framför oss och vi kan säga hejdå till mörka, kalla vinter och allt vad det innebär?
Ja just imorse när man vaknade upp till snö kändes det inte så, men som tur är smälter det direkt när det landar, men ändå... vilket bakslag!
Men ja, vi har hela sommaren framför oss och barnen går bara några veckor till på dagis och sedan har dom ett lååångt härligt sommarlov! Om 29 dagar fyller våran lilla docka Nicole hela 6 år! 
 
Olivia och bebis ligger och sover och resten av järngänget leker.
Nicole och Vanessa har spelat Yatzy och Olivia skulle försöka vara med...
 
Danilo & Jonathan har lekt med bilar...
 
Danilo har vart och vaktat lillebror. Såklart har han sina arbetshandskar på sig, det är hans favoriter ♥
 
Olivia vill hålla lillebror hela tiden ♥
 
Ahh kolla vilken pussmun han har! Jag vill bara pussa pussa och gosa med hans goa, mjuka kinder och känna bebisdoften.
 
Jag håller på och tvättar för fullt här hemma. det blir en hel del "extra" att tvätta när man byter allas sängkläder och handdukar, jackor osv.
Nu tänkte jag försöka tömma våran videokamera så att jag kan filma, men att det ska vara så jäkla svårt gör mig tokig!
Varför finns det bara inte en program som gör så att jag kan överföra allt jag filmar direkt till datorn?
Nu måste jag formatera om och jag hajjar ingenting?
Någon som kan detta?
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta W

Vilken härlig skara ni har blir riktigt avundsjuk !!!!!
Är Nicole vänsterhänt eller är det bara tillfälligt som hon håller pennan i vänster hand?

Svar: Hon är vänsterhänt :)
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-05-01 @ 14:29:36
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback