♥ DANILO ♥

(Tidsinställt)
 
Lovade ju att fortsätta med nästa barn på tur:
 
Danilo- tvilling nummer 1 och därmed 1 ½ minut äldre än tvillingbrorsan Jonathan.
 
 
Danilo har precis fyllt 4 år och är nog världens mest omtänksammaste pojke.
Han är så otroligt fin på alla sätt och vis. Han har ett hjärta av guld och vill alltid hjälpa till med allt.
Han vill att alla ska ha det bra och tänker alltid på alla.
 
Danilo älskar att leka med sina favorit bilar. Han älskar luvtröjor och sina arbetshandskar och hans favoritfärg är orange.
 
 
Han gillar att hjälpa mig med tvätten, men blöjbyten och att bara finnas till hands. När jag blir ledsen eller arg på något så ger han mig en kram och säger att han vill bara vara snäll mot mig. ♥ Och då går mitt hjärta sönder lite.
 
Danilo är snäll, ordningssam och familjens charmtroll.
Han vinner alla tjejerns hjärta den där grabben, han vet precis hur han ska göra. ♥
Hans stora kärlek är fortfarande Anna. (min brors fru) Han blir helt till sig när någon bara nämner hennes namn.
Sådär har han varit sen han var en pytte bebis.Smiley
 
Dano älskar också att vara nära och gosa och kramas. 
Han säger varje kväll hur mycket han älskar oss, och speciellt då sin lillebror ;)
 
 
Min älskade, älskade Dano vad jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vad fint skrivet :)

2014-05-14 @ 13:52:19
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Margareta W

Då håller vi tummarna att han behåller dessa fina egenskaper även när blir äldre. Han ser verkligen go ut på bilderna.
Jag tror att jag skrivit det tidigare att jag fascineras över att barnen är så blonda.Jag har kompisar med en mörk förälder där barnen blivit ganska mörka.Dock alla är söta!

2014-05-14 @ 13:56:45
Postat av: sofie

Åh vad söt, ni verkar så gosiga!

2014-05-14 @ 14:05:57
URL: http://sofiefw.blogg.se
Postat av: yvonne

Bra svar på frågor. Antalet barn man väljer är var och ens ensak så länge man tar hand om dem, och det gör ni verkligen. Vad jag förstår röker inte du bara där har du en hel del pengar att handla upp. Så fortsätt du eran ekonomi är eran ensak. Hoppas att du får många barn till för ni klarar det. Lycka till.

2014-05-14 @ 14:19:43
Postat av: Anonym

Skulle vara kul med mer videos! :-)

2014-05-14 @ 15:58:19
Postat av: Carina Widell

Jag blev riktigt rörd när jag läste ditt inlägg om Danilo. Han har ett hjärta av guld <3

Svar: <3
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-14 @ 21:23:58
Postat av: Clara

Danilo är den sötaste pojken jag har sett! :)

Svar: :D
Me & My 6 Baby Dolls

2014-05-14 @ 21:29:19
Postat av: Mummu

Alltså , Danilo,,, han är så hjälpsam , man kan inte
tro att han är bara 4 år , hjälper Satu med allt.lilla älskade
Dano. Mummun rakas💞😊

2014-05-14 @ 22:00:28
Postat av: Anki

Vilka fina o härliga egenskaper er Danilo har <3 De bästa tänkbara man någonsin kan önska sig

Kram fr Skåneland

2014-05-16 @ 00:48:39
URL: http://jankils.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback