Vecka 33 + 0 ♥ Nu går det undan!

Tjohoo, min favoritdag av hela veckan!
Vecka 33 + 0 idag, och nu känns det som att den senaste veckan har gått fort! ♥ Me love a lot ;)
 
 
Och såhär ser min mage ut idag:
 
Tråkigt med så mörka mobil bilder, men jag har inte lämnat min kamera för lagning ännu, eller hur jag nu ska göra med den...Smiley 
 
Hör och häpna. jag fick inga kramper igårnatt!
Kanske kastrullen med vatten under sängen hjälpte?
Tack för tipsen om Magnesium, får man ta det när man är gravid?
 
Igår när barnen lagt sig för kvällen la jag mig i varmt skumbad och läste en bok. Satt med inpackning i håret och bara njöt. När jag skulle upp så ser jag att hela vaden är helt blå och superöm av kramperna som jag haft?
Nu sitter jag här med mina heta stödstrumpor i Pippi Långstump style. Smiley
 
Vet ni, om jag får en igångsättning så betyder det att vi har en bebis om ca. 4 veckor !!!
Redan nästa månad!!! SmileyFår fjärilar i magen och blir helt ivrig av tanken.
Kan detta vara min sista månad som 5-barns mamma?
Smiley
 
Imorgon ska jag till MVC, hoppas att bebis ligger som han ska och inte fått för sig att jävlas med mig... ;)
Och inget namn har han heller!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej!
Ni har fantastiskt fina barn :) Mysig blogg du har, den kommer jag besöka fler gånger.
Ett namnförslag som poppade upp spontant är Elias. Tycker det skulle passa fin med era andra barns namn :)
Kram

Svar: Jätte fint namn!
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-26 @ 16:40:04
URL: http://blogg.loppi.se/patricias
Postat av: Emilia

Hej! Hittade hit via Mirkas blogg och jag fastnade direkt. Här har du en ny följare från Finland. Du verkar vara en härlig person och en superbra mamma. :) Svårt att veta vad ni gillar för namn eftersom alla tycker olika, men jag vill tipsa om några namn som jag själv gillar och gärna skulle använda i framtiden åt mina egna barn. Tyvärr tror jag att det dröjer många år ännu tills jag själv får några egna (OM jag får), så min lista hinner säkert ändra många gånger innan det. Därför vill jag dela med mig av dem. Mina absoluta favoriter är Viggo/Wiggo, Adrian, Vincent, Theodor, Colin, Iwar och Mileo. Lycka till med allt, och speciellt med den lilla sen då det är dags! :)

Svar: Tack snälla! Och välkommen hit! Älskade dina förslag Theodor, Colin och Mileo!!!
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-26 @ 16:45:22
Postat av: Lene

Jag tycker nog att Torgny är ett bra namn. Du har skrivit det så många gånger så är det ju Torgny för hela svenska folket. ;)

Svar: Haha, nääää!!!
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-26 @ 19:05:33
Postat av: Hanna

Hej! Tycker det ser ut som din mage har sjunkit sen förra bilden. Det kanske närmar sig? Kram

2014-03-27 @ 11:33:32
Postat av: Hanna

Hej! Tycker det ser ut som din mage har sjunkit sen förra bilden. Det kanske närmar sig? Kram

Svar: Idag på MVC låg han fortfarande med huvudet nedåt men ganska högt upp :-/
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-27 @ 11:34:18
Postat av: Linn Westin

Men jisses. Är du säker på att du gått in i nästa vecka, haha, tiden bara rinner iväg ju?!
Att du inte bläddrar bland tidigare namnförslag under tidigare graviditeter och väljer något namn därifrån? :)

2014-03-28 @ 03:14:56
URL: http://klartslut.blogg.se
Postat av: Hanna Karlsson

Det går undan. Tyckte det var nyss jag hittade till din blogg och du inte var så långt gången. :-)

2014-03-30 @ 20:35:51
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Annster

Fin mage :)

2014-03-30 @ 20:39:27
URL: http://annster.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback