♥ Vecka 30 + 0 och MVC ♥

Smiley
Onsdag idag, mina favoritdag på hela veckan!
Jag är i vecka 30 + 0 idag!!!!!!!
 
Jag känner mig så lycklig, på rikitigt, sådär spralligt lycklig och förväntansfull att jag snart spricker! Smiley
Vecka 30 + 0 är stort för mig! Nu är vi på rätt väg, vecka trettio-nånting kommer vi att få träffa våran bebis!
Max 10 veckor kvar nu! Spännande det här, kommer jag att gå tiden ut, tro?
 
Såhär står det i min gravidapp just nu:
 

HUR häftigt är inte det här? Han är färdigbakad, han måste bara växa på sig lite.
Jag längtar tills vi får se och hålla våran lille son ♥
 
Imorse var jag på MVC och allt såg jätte fint ut. "Torgny" ligger mitt i prick på kurvan, ett riktigt skolexempel sa barnmorskan. Han ligger fortfarande på tvären i magen, men han hinner nog vända sig åt rätt håll (hoppas jag?!)
 
Här kommer dagens magbilder också!
Baby numero 6 och jag har gått upp 10 kg hittils.
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så vacker du är<3 Skönt att han håller sig i magen.

Kram

2014-03-05 @ 18:54:02
Postat av: Malin - tvillingmorsan

tiden går så fort!! <3

2014-03-05 @ 18:54:17
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Anna

Åååh va härligt. Visst blir man glad näran kommer EN backa fram i tiden när man föder lite för tidigt?! Varje vecka är ju guldvärd. Jag har som Max gått med mina 8 barn till 37+3 och som tidigast fött v 35+0. Är idag v 27+0 :-) jag har exakt 10v kvar idag då jag numera blir snittad i v37+0 absolut senast i v37+1 basa för att jag inte sk komma igång av mej själv. Jag har diabetes (fick deted barn nummer 4 och han vart så stor att han fastnade och fick en plexus skada på Vä sida så det har blivit snitt efter det). Hur som helst är jätte spännande att följa dej med 6:an när vi ligger så nära varandra i "veckorna". Själv längtar jag sjukt mycket efter att få träffa våran lilla tjej snart :D Hur går det med vagnarna?! Har ni hittat nån som passar R? Kram

2014-03-05 @ 19:16:19
Postat av: Therese

Vilken fin mage!
Det är inte långt kvar för mig heller. Jag ska ha den 2 Maj. Är i vecka 32.

2014-03-05 @ 20:40:15
URL: http://tesssi.blogg.se/
Postat av: Nitiz

Åh va fin du är! Du verkar inte lagt på dig ett endaste litet kilo någon annanstans än just på magen!

2014-03-05 @ 21:37:42
URL: http://nitiz.blogg.se
Postat av: Angelica

Som sagt förut:
Du är gjord för att föda barn:)
Svara på meddelande på facebook om du vill :)
kämpa på jag tror på minst 3 v till innan han vill ut!! kram

2014-03-05 @ 23:16:39
URL: http://www.sagaohfilipsblogg.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback