Ur blogg-mappen

Jag hade precis gjort iordning ett inlägg och så försvann allt bara....?
Nu kommer jag inte ens ihåg vad det var jag skrev, hahaha. Min hjärna är så trött och mitt minne är inte som den ska vara. Jag skyller allt på gravidhormonerna.
 
Förresten!
Jag fick äran att gästblogga hos Mirka (tolvbarnsmamman) så jag vill bara säga HEJ till er som hittat hit!
Jätte kul att ni kikar in här hos mig,
♥ Ni är så välkomna! ♥
 
Jag bjuder er på några bilder från min blogg-mapp.
För er nya som inte vet så tar jag bilder hela tiden, väljer ut några (eller en massa) och lägger dom i min så kallade blogg-mapp. Där lägger jag bilder som jag vill dela mig utav, med er. ♥
 
En lite gknasig bild på Liiah (<--- Olivia (hon kallar sig själv för Liiah)) som älskar att hamra!
 
Barnen försökte lära oss en lek som dom leker på dagis "Vem är rädd för bläckfisken?" heter det.
 
En selfie på mig (Och lillebror i magen!) Hahha, jag är verkligen inte bra på dessa "Selfies" jag känner mig så fånig när man ska ta kort på sig själv... Smiley
 
Pysseltjejerna ♥
 
Skulle behöva inhandla nya pussel till dom, så dom får lite utmaningar. Pussel med fler bitar behövs!
 
Charmtrollet Danilo
 
Och clownen Jonathan
 
Jag vet inte hur många gånger jag fårsäga till (= tjata) på att inte hoppa eller springa på soffan. Rätt som det är så gör lilla Olivia samma sak och hon är inte riktigt lika smidig med motoriken så hon ramlar och slår sig när hon härmar sina äldre syskon... Tyvärr går det i ena örat och ut från det andra...
 
Kommer ni ihåg när jag skrev att Olivia har hittat en jätte bra plats (enligt henne) där jag måste ta bild på henne varje gång? Jag samlade ju alla syskonen där för att ta bilder vid några tillfällen, och nu ska Olivia sätta sig där varje dag, och så sitter hon där, tittar lite på sig själv och tittar på mig och säger "CHIIIIZ!"
Och då måste jag bara ta kort på henne. Smiley
 
... And another day....
 
Jag vet inte hur många bilder jag fått ta på henne sittandes där på högtalaren Smiley och fler lär det ju bli, ni kommer att märka det... ;)
 
Jonathan fick klistermärken häromdagen, som han klistrade ööööverallt...
 
Russin tjejen ♥
 
"Jag älskar dina varma kramar, pappa" ♥
 
Nicole
 
Nu ska jag fortsätta med mitt, måste ta mig något att äta :)

Kommentarer
Postat av: Nina-Mamma till 4 trollungar

Hittade hit via Mirkas bloggg :-) Vilka vackra barn ni har!

2014-03-31 @ 10:31:43
URL: http://juwilo.blogg.se
Postat av: Jennie

Hej!
Håller med vilka söta o gulliga barn ni har. Men Olivia oj vad glad hon verkar vara hela tiden. Så gullig blir glad varje gång jag ser henne.

Svar: Tack snälla!:-D
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-31 @ 11:34:41
Postat av: Charlie

Hej, jag undrar över en sak. Jag undrar om vad du tycker om rosa m.m på pojkar? Hur ser du på genus? Mvh Charlie

2014-03-31 @ 11:49:05
Postat av: Frida

Måste bara berätta...min dotter heter Liah, men ska hon uttala namnet själv blir det iiiaah. Hon har även en likadan totte på sne i håret, varje dag:)

Svar: Hihi, va kul <3
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-31 @ 21:28:19
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback