Skräpkoder, Hemmafix och Utvecklingssamtal

Fasiken vad jag har bråkat med min blogg idag igen!
Jag skriver ett långt inlägg, och när jag ska publicera den så är texten pytteliten och menyn har trillat bort helt på bloggen.
Så det är bara att rensa skräpkoder i inläggen då, och det tar lååång tid!
Det har jag suttit och gjort idag -medans jag skulle blogga ikapp en jäkla massa- rensat skräpkoder! It sucks! 
 
Och nu är Olivia vaken....
Vi har hunnit åka och handla idag. Helt underbart väder idag, såå kul att vakna upp till vinter igen såhär efter att ha fått uppleva vårkänslor i över en veckas tid. jag menar... vem behöver mer sol och vårkänslor än så?! ge hit mer snö, kyla och vinter i några veckor till, i dont mind!
 
OK, det hjälpte inte att jag försökte vara positiv till detta väder. Det suger lika mycket ändå. Fy va tråkigt.
Men (!) vädret är något vi inte kan påverka, det är bara att gilla läget. Svårt att klä på barnen imorse. Jag som hade gått ner med deras vinterkläder igår till förrådet... Fast när det var dags att gå till dagis så töade det, så dom fick ha på sig sina fodrade regnkläder med lager på lager under det. Dom var inte glada över det kan jag lova. Vanessa sa inte ens hejdå till mig imorse, så sur var hon över ytterkläderna som jag hade plockat fram.
 
I veckan ska vi köpa nya vårjackor till flickorna. Har ni tips på bra ställen man kan beställa fina vårjackor ifrån?
Grabbarna har som sagt sina från förra året, så i år slipper vi den utgiften.
 
Imorgon fyller fasters hjärta Emma hela 12 år! TOLV ÅR! Nästa år blir hon tonåring! Galet!
Hon ska ha kalasfika i helgen så vi måste på presentjakt i veckan också.
Emma, om du läser det här- Jag älskar dig! ♥
 
Olivia sitter och pysslar med sitt här nu...
 
 
Jag ska fixa med mitt plock här hemma. Andres har byggt på med lite extra hyllor i våran garderob så jag ska byta plats och ändra lite där. Och så ska jag vika in Torgnys kläder in i hans byrå.
Lite småfix ska jag syssla med här hemma en dag som denna medans dagens middag puttrar på spisen.
 
Jag var på Nicole & Vanessas utvecklingssamtal på förskolan idag, och allt går jätte bra.Smiley
 
En vecka kvar, sen får vi se våran lille son på tillväxtultraljud igen! LÄNGTAR! ♥
Jag undrar bara när grabben behagar att vända på sig med huvudet neråt, för det blir liiite jobbigt att andas när han ligger såhär på tvären och kör kick-boxing på min kissblåsa.

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

vädret är blääää ju
jag drar till Teneriffa inatt. taxin hämtar 3 inatt så skööönt.
kraam

Svar: Åå va skönt! Njut!
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-17 @ 17:01:11
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: terese

var har du köpt olivias jumpsuit? eller den e gammal? helt underbar.

Svar: Den är Vanessas gamla, men jag har sett att dom har fått in liknande på Lindex nu ;)
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-17 @ 17:02:33
Postat av: Ingela

Jag beställde hem vårjacka till Emma från H&M, kolla där! Annars fanns mkt fint på Lindex också. Däremot har vi alltid skaljackor från Polarn o Pyret som man kan leka i, plus sätta bra kläder under beroende på temp. Det finns ju skaljackor även på H&M, kappahl osv. Skönt att läsa att du tar hand om det och pysslar på i lugn takt <3 stor kram vännen!

2014-03-18 @ 06:35:16
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se
Postat av: terese

så typiskt :-P Men tack för tipset :-)

2014-03-18 @ 07:36:46
Postat av: Ann-Sofie

Jag tycker att dom har mycket fint på babyshop.se

Svar: Tack för tipset, ska kika upp det! ;)
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-18 @ 11:27:28
Postat av: LOVISA [ foto & vardag ]

Hej jag har också haft problem med skräpkoder JÄTTELÄNGE men fortfarande inte hittat något och problemen på min blogg påstår blogg.se vara skräpkoder. Jag har lagt ner oerhört många timmar på att leta efter denna sketna lilla skräpkod, men förgäves.

Hur går du tillväga, några tips? behöver all hjälp jag kan få. Tack på förhand!

Svar: Jodå, skräpkoder hade jag också, då blev min text jätte liten! Hur ser det ut för dig?
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-20 @ 10:51:44
URL: http://llovisafritzson.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback