Premiär blev som ett koutsläpp!

Igår när vi gick ut så lovade jag Danilo & Jonathan att dom fick ta ut sina trampbilar. Dom har sopat upp allt skräp från gångvägarna nu också, så det var bara torr asfalt. ♥ Det måste ju betyda vår!
Nicole och Vanessa tjatatade att dom skulle sparkcykla, men eftersom jag inte vågar/får lyfta tungt nu så kom jag inte åt dom. Jag gick ner till källaren och tog fram Vanessas cykel och en liten sparkcykel som vart grabbarnas.
 
Såg nästan ut som kosläppet där med barnen när dem fick gå ut och cykla/sparkcykla och köra bil, haha!
 
 
 
Åh så jag längtar efter tiden då man slipper alla dessa ytterkläder som sjunger på sista versen!
Barnen fick åka runt ett tag på gårdarna med en liten Olivia efter sig.
Sen frågade jag henne om vi skulle till dagisgården och gunga och hon fattade direkt och vände klackarna mot dagis!
"Kiiikkaaa!"
 
Äntligen fick jag upp snuttis ur gungan så hon knallade runt på upptäcktsfärd medans jag satt och solade i mig lite D-vitamin i vårsolen. ♥
 
Tyvärr är det alltid någon som ska börja bråka, denna gång var det Jonathan som stod för det. Han blev så arg på sin bil som inte åkte precis dit han skulle så han tjurade och bråkade. Och så blev han arg för att nån ville låna bilen en stund och grinade för det. Suck. 
 
Oooh va jag saknar min systemkamera. Känner mig så handikappad utan den... Måse få in den på lagning illa kvickt.
 
Nu ska jag och barnen göra oss klara inför en playdate och bli bjudna på våfflor!
Jag har bara hört "När ska vi åka??" si sådär 2847565 gånger VAR av barnen och jag börjar bli lite trött på den frågan.
 
Vi hörs senare idag mina vänner. ♥

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad härligt det såg ut :)!

2014-03-09 @ 15:22:30
URL: http://mrnikon.blogg.se
Postat av: Jeanette

Vad härligt det såg ut :)!

2014-03-09 @ 15:22:38
URL: http://mrnikon.blogg.se
Postat av: Jeanette

Vad härligt det såg ut :)!

2014-03-09 @ 15:23:26
URL: http://mrnikon.blogg.se
Postat av: Linn Westin

Så smidigt att barnen har varsitt "fordon" att ta sig fram med. Aldrig sett något liknande förut.
Och det ser så härligt ut med solen i bild. Vårkanten är himla trevlig! Så jobbigt att den perioden är så lång att man blir less på varmt - kallt, tunna kläder - tjocka kläder om vartannat.

2014-03-09 @ 18:30:23
URL: http://klartslut.blogg.se
Postat av: Sandra

Tok gillar uttrycket koutsläpp =) var en rolig beskrivning, och visst är det så barnen ser lika glada och spralliga ut som en ko kan göra vid sitt utsläpp ut i det gröna. Lyckan ser ut att vara total hos barnen. När jag ser dina bilder längtar jag också till en bar backe, så barnen kan börja cykla just nu är våra små gator full av is, is och ännu mer is. Och inte blir det bättre av storm blåsten som visar sig. =/ Vill hellre ha en ordentlig vår eller som det då ska vara här denna årstid en ordentlig vinter/förvår. =)

2014-03-10 @ 07:52:55
URL: http://charmigavardagen.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback