♥ Playdate & Våfflor

Igår var vi iväg på playdate hemma hos barnens dagiskompisar Frida & Elias.
Andres körde oss dit och Danilo var så stolt att han fick ge tulpaner till Anna-Maria (barnens mamma).
Det var första gången Danilo & Jonathan var där, tjejerna har vart där på kalas innan.
 
Eftersom vädret var på topp så lekte vi ute en stund innan vi gick in.
 
 
Helt underbart härligt väder, och jag läste att det var den varmaste dagen på detta år. Give me more! ♥
När vi kom in så utforskade barnen stället. Dom tycker alltid att det är kul att leka hos andra, leka med nya saker.
Dom har trappor och precis plockat bort grinden, så det gällde att passa Olivia som mer än gärna skulle klättra upp och ner. Snabb är hon också, innan jag hann till henne en gång så var hon redan på övervåningen! När hon sen såg mig så skulle hon knalla rakt ner och föll några trappsteg ner.
Det var inte tal att vi hann sitta och dricka en kopp kaffe i lugn och ro och prata med andra ord ;)
 
Anna-Maria bjöd oss på våfflor, grädde och sylt.
Ungarna åt med god aptit och det slog mig hur stor min lilla snuttis blivit helt plötsligt. Där satt hon med resten av gänget, i en "stor stol" och åt sina pannkakor med gaffeln (och fingarna...) och verkade så stor.
när hon var klar så gjorde hon som resten av barnen och lämnade sin tallrik på diskbänken.  ♥
 
Nyfikna Elias & Dano ...
 
 
Tack för en härlig eftermiddag familjen Hult! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny - 18år o blivande 3barnsmamma♥

Å vilken härlig mammablogg.
Fina barn har du också. Gud så gott med våfflor:)
Verkar som ni hade roligt.
kram Jenny

2014-03-11 @ 19:04:28
URL: http://marsbarneet.blogg.se
Postat av: Alexandra

Gud sicka gosiga och underbara barn du har! Härliga dagar ni har tillsammans. Första gången jag tittar in här, men har en känsla av att jag kommer fortsätta :) jätte bra blogg!

2014-03-11 @ 19:08:10
URL: http://ajeriksson.blogg.se
Postat av: LIENE

Så gott med våfflor!

2014-03-12 @ 19:04:49
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback