Meeeera pussel!

Sitter och njuter av tystnaden och väntar tills lilla Törnosa vaknar...
 
Vi håller på med ett nytt 1000 bitars pussel, sååå himla kul! (med favoriten Disney motiv på)
Igår satt jag och Andres med det till över midnatt och skrattade och hade hur kul som helst. ♥
Nu bråkar vi om vem som ska sitta och pussla, liiite svårt dock när hela järngänget är hemma.
Nicole är grymt duktig på att lägga pussel, hon tar en bit av denna 1000 bitars och vet precis vart den ska vara, -direkt!? Hon har flera pussel, men skull nog behöva lite utmaning i dem, kanske ett pussel med fler bitar...?
Nu när A åkte till affären nu så försökte han få mig att lova att inte lägga pussel, nice try honey! Moahaha...
 

Några bilder helt of topic, när blev våran bebis Olivia sådär stor??
 
Och Nukke som tappat sin första tand... Stoppa tiden någon!
 
Danilo försöker läsa och sjunga medans tvillingbrorsan busar med hoppbollen...
 
Av Danilo får man alltid en hjälpande hand ♥
 
Han är så snäll och omtänksam. När jag tömmer diskmaskinen eller torktumlaren så kommer han alltid och frågar om han får hjälpa till. "Jag kan hjälpa dig med allt!" säger han stolt.
Igår föreslog han att vi skulle börja skura toaletten tillsammans. Ehh... har inte en 3-åring grabb roligare saker för sig? Hahaha, min älskling! ♥

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback