Kalas planering...

Torsdag idag och jag sitter och planerar inför Danilo & Jonathans 4-årsdag.
 
12 dagar kvar tills dem fyller, men kalasen ska hållas helgen före. Först blir det kompiskalas på Lek Vegas och sen kalas hemma för familj/släkt i två omgångar.
Vi har suttit och skrivit gästlista, jag och grabbarna. Det är ganska kul hur dom resonerar kring vilka som får komma på kalset, och det är inte alltid dom är helt överrens. Jobbigt med tanke på att dom är tvillingar och ska ha kalas ihop. Smiley
Som vanligt blir det att skicka SMS-inbjudan då korten inte hinner komma fram till o.s.a datumet, haha...
 
Nyss fick vi dessa från posten:
 
 
Gratis Happy Meal på McDonalds! SmileySmiley
Nu blir dom säkert glada!
Jag har funderat mycket på vad vi ska köpa för presenter till dem. Vill ju inte köpa något "bara för att" köpa.
Det ska ju vara något som dom gillar och behöver och verkligen önskar sig. Så vad köper man till ungar som i stort sett har allt? Jag har funderat och funderat och kommit på några bra grejer nu!
Hoppas bara att jag hittar det jag är ute efter också.
 
♥ Mina älsklings grabbar ♥
 
Morgon gos med lillsyrran...
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med gratis mat :)

2014-03-27 @ 18:17:41
URL: http://tomatens.blogg.se/
Postat av: Maria

Kan killarna cykla på cykel med trampor och har de sk balans/springcyklar. Om de inte kan cykla så är balans/springcykel jättebra och de finns på biltema. Kram från en som bor i Västerhaninge och jobbar på förskola. Älskar att läsa din blogg. Hittade hit via Mirkas blogg.

Svar: Dom kan cykla med stödhjul, så vi ska träna på det mer i sommar :-D
Va roligt att du gillar bloggen, du är välkommen! ❤
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-27 @ 19:44:45
Postat av: Fanny Palsander

Alltså dina barn kan ju vara dom sötaste!!

2014-03-27 @ 19:47:28
URL: http://fannypalsander.se
Postat av: Cina

Vet inte hur jag hamnade hos dig! Jag är ju 52 år så jag är ju inte direkt småbarnsmamma. Däremot fick jag mitt första barnbarn för 12 dagar sedan. en av mina lyckligaste dagarna i mitt liv (förutom när mina 3 barn föddes).
Nu har jag suttit här och läst din blogg halva dagen. Vill bara lämna en kommentar och säga att du har så fina barn och du verkar vara en sådan bra mamma till dom. Och vacker är du med :)
Lycka till med "Torgny"

Svar: Tack snälla!!!❤
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-28 @ 00:26:00
Postat av: Linn Westin

Finns det något bland deras prylar som kan behöva en uppdatering? Isåfall kan ju det vara en bra present!

2014-03-28 @ 03:38:52
URL: http://klartslut.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback