En ny vecka tar sin början

Iiik, snart åker vi! Så otroligt spännande att få se våran lille Torgny igen, även fast det är i en ultraljudsskärm. ♥
♥ Tänk att snart har vi honom i våra armar istället. ♥
 
Eftersom barn inte får följa med in på ultraljudet så ska Olivia vara med Mummu så länge.
Tillsammans ska dom hämta järngänget från dagis också, vilket dom var glada för.
 
Denna morgon har varit lugn.
Jag hörde att Jonathan, Danilo & Vanessa var vakna redan vid  6:15 och jag låg och lyssnade lite på deras snack från sängen. Vanessa försökte förhandla till sig grabbarnas mynt... Nicole låg som vanligt bredvid mig, inatt har jag inte ens vaknat av att hon kom, jag vaknade bara till nån gång på natten av att hon låg 2 cm från mitt ansikte...
Vid 6:40 hör jag Olivia: "Pappaaaaaa!!" Paappaaaa, titta Liiah!" så det var bara att gå upp.
Hon är så glad direkt när hon vaknar. My sunshine. ♥
 
Nicole kom upp i samma veva och började leka med Olivia direkt.
 
 
Så fort tjejerna får upp ögonen så ska dom börja rita och lägga pussel.
Olivia letar upp mig och pekar mot köket och säger "Sitt! Sitt!" Hon vill ju också vara med.
 
 
Jag satte på musik till barnen i köket och dröjde inte en lång stund innan alla var där och showade, dansade och sjöng till "Busy doing nothing" (från melodifestivalen)
 
 
F*n jag har så ont i min tand som dom en provosorisk lagning på förut att jag var tvungen att ta en alvedon mot värken... Har tid dit om några veckor så att dom kan dra ut skiten, men jag funderar på att fråga om dom inte kan göra det snabbare.
 
På tal om tänder så har Vanessa fått sina "stortjejs" tänder (redan) nu!
Bak i käken.
 
 
Hon är så glad över det, hon känner sig jätte stor, haha...Smiley
 
Näe nu ska jag få iväg ett mail innan det är dags att åka.

Kommentarer
Postat av: mamma24sju

Kan du kanske rings till tandläkaren och be att de hör av sig om de får något återbud? Om du kan komma med kort varsel alltså...hoppas att tanden slutar bråka med dig, tandvärk är det värsta som finns!

2014-03-24 @ 14:21:52
Postat av: Saras liv

Mysigt med så stor familj! Jag kommer ju själv från en då jag har 9 syskon. :-) Vi har ju dessutom fått våra äldsta samtidigt (-08), känns otroligt att du hunnit med fyra till efter. Bra jobbat! :-)

2014-03-24 @ 14:45:26
URL: http://www.sarasliv.se/
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Lycka till :-D
Kram Camilla

2014-03-24 @ 15:32:52
URL: http://www.minstorafamilj.se
Postat av: Therese

Härliga bilder :) Jätte fina barn!

2014-03-24 @ 16:25:23
URL: http://tesssi.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback