Vanessas födelsedag ♥

TUSEN TACK för Vanessas grattis hälsningar. ♥ Jag har vidarebefodrat hälsningarna och hon blev så glad!
Va gulliga ni är som tar er tid att gratta henne, det uppskattas. ♥
 
Igår var det min familj som kom för att fira Vanessa. Eftersom vi har så stor släkt så får vi ta kalasen i två omgångar så att alla får plats och man vill ju kunna umgås med alla också ;)
Så igår kom min sida av familjen, och imorgon åker vi till Fittja för att fira Vanessa med andres sida av släkten.
 
Tråkigt bara att Andres och Puua missade nästan hela kalaset... Jobbet drog visst ut över tiden... Smiley
 
Vanessa som har hur starka lungor som helst fick hjälpa mig att blåsa upp ballongerna. Jag fattar inte hur hon klarar av det, jag var helt yr efter bara några ballonger och hon fortsatte och fortsatte!
 
Kevin är finklädd dagen till ära. ♥
 
Vanessa öppnar sina paket ♥
 
Hon var överlycklig av sina paket, precis sånt som hon önskade sig!
Kevin med sin morbror Stefu, twinsen, kusinen emma med Olivia och så kusinerna Sebastian & Dewin.
Sång för våran nyblivna 5-åring!
 
Lite blandat :)
 
Sen kom Andres hem och Vanessa fick äntligen öppna sina paket från oss. ♥
Han hade en egen liten överrasning med sig till henne som jag inte visste något om:
 
En egen riktig gitarr!
 
Älskar gitarrspel, hoppas hon lär sig spela.
 
När alla hade gått hem stannade barnes kusin Felicia kvar och lekte och åt middag med oss. Vanessa och Nicole sminkade henne med sminket som Bessa fick i present.
 
Tack alla inblandade på Vanessas stora dag!
Tack alla som kom, som ringde och skickade sms, och alla andra grattis här på bloggen, insta och FB! ♥

Kommentarer
Postat av: yvonne

Grattis i efterskott

2014-06-27 @ 13:14:21
Postat av: Malin-tvillingmorsan♡

Grattis i efterskott Vanessa! Många kramar från mig & tvillingarna ♡

2014-06-27 @ 14:30:22
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Marie

Hej
Grattis till Vanessa i efterskott. Har vart i Marocko på semester i nästan tre veckor så nu har jag mycket att ta igen att läsa. Vad Kevin växer. Kramar till er

2014-06-27 @ 16:34:20
Postat av: Kristiina

Vill bara säga stort TACK 🌺 till fina dig, som delar med dig av ditt liv. Älskar att följa dig, varje dag 😍. Vilken härlig mamma du är, full av energi och kärlek. Och dina barn är såå fina💗💙. Har förstått att vi bott grannar en gång i tiden. Ha nu en riktigt bra fortsättning på sommaren, hoppas vädret blir lite bättre bara. Själv åker jag på semester till Finland . Många Kramar och Va rädd om dig och familjen. 🌺💞😄

2014-06-27 @ 17:27:25
Postat av: Emma

Vilken toppen dag hon verkar ha haft:)

2014-06-27 @ 20:42:14
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Anki

Åå har inte hunnit tidigare idag men ett stort och litet sent Grattis till söta prinsessan Vanessa på 5-årsdagen :-)
Kramar från Skåneland

2014-06-28 @ 01:48:31
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback