NU FLYTTAR JAG !!!

Och så har dagen D kommit.
Det är dags att säga hejdå till blogg.se och vandra iväg mot nya äventyr, mot nya utmaningar.
 
Jag har trivts bra med att blogga här, men som sagt- jag vill ha nya utmaningar och längre än såhär kommer jag inte här hos blogg.se.
 
Jag blev kontaktad av Vimedbarn och dom ville att jag skulle börja blogga hos dem istället.
Efter en stunds tänkande kände jag bara att- varför inte? Vad har jag att förlora på det?
Första tanken var såklart att jag förlorar mina läsare Smiley Men sen tänkte jag att dom som gillar min blogg kommer (förhoppningsvis) att flytta med mig, följa med mig på nya äventyr.
 
Bloggens innehåll kommer att vara densamma, Jag kommer att fortsätta precis som jag gjort innan med många inlägg och så fortsätter jag givetvis fortsätta bomba er med mina bilder ;)
Och jag kommer aldrig att skriva om saker som jag inte gillar.
 
Så jag fortsätter med mitt skrivande och det vore såklart jätte roligt om ni ville följa med, och stötta mig i detta beslut, för visst känns det stort och nervöst! Smiley
 
Jag har suttit och pillat och fixat och donat på min nya sida för att få det som jag vill ha det innan jag välkomnar er dit.
Det har tagit sin tid att flytta över hela denna blogg dit med alla inlägg, kommentarer och bilder. Dom tyckte att jag var en fotogalning med så många bilder som dom hade att föra över, moahahaha...Smiley
 
Det tar sin tid att lära sig det nya systemet, men jag vänjer mig väl.
Det är i stort sett klart, jag ska få lite hjälp av teknikerna nu i helgen för att få det precis som jag vill.
Dom har vart helt underbara med att hjälpa mig (inte som här på blogg.se....!) .
Men ja, lite saker är det kvar att fixa, men jag kör där ändå.
 
Ni hänger väl med oss på vidare äventyr?
Nya adressen hittar ni här (<---länk!)
 
 
www.mybabydolls.se
 
 
VI SES VÄL?
Smiley

Kommentarer
Postat av: Lene

Klart vi hänger med!

2014-06-28 @ 21:40:40
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback