My birthday

Hade en toppendag igår. Började med poolhäng hos Mummu och Puua.
 
Barnen "slängde" in mig också- med kläderna på...
 
Härligt väder det var igår, så varmt och skönt att man kunde ta fram poolen. Årets första poolhäng. Det är dagar som dessa som vi väntat på och längtat till! ag satt i hammocken och lät solen torka mina kläder och tittade på när barnen plaskade i poolen, åt kakor och saft och gick barfora. ♥
 
Snuttisens sommartossingar ♥
 
Kevin tröttnade på att ligga själv i vagnen, han ville ha sällskap!
 
Mummu plockade fram en gammal babysitter som alla barnbarnen legat i när dem var bebisar. Nu var det dags att ta fram den för Kevin. Han ligger och myser med sin nya solhatt.
 
Så fort vi tog upp Kevin så var Snuttisen på plats.
 
Nicole & Vanessa fortsatte att bada...
 
Sen ringde Andres och sa att han kommit hem från jobbet nu och han tänkte ta oss ut och äta.
Vi gick hem och möttes av detta:
4 vaser med blommor och trisslotter! ♥♥♥♥
 
Vi åkte iväg och åt middag, så gott! Efterrätten åt vi ute i kvällssolen.
 
Vi hann komma hem, plockade lite och sen plingade det på dörren...
Vem kunde det vara tänkte vi...
- Abuea & Abuela, Oscar & Emilio, Ela, julio & Melina!!!! Smiley
Dom kom med jätte fina presenter till mig, och jag är så glad att dom kom!
Kokade kaffe och tog fram kakor och bullar från frysen. danilo & Jonathan som precis skulle lägga sig var superglada att dom fick vara vakna ännu längre och fika.
 
Kvällen avslutades med en "drink" (<---läsk) på balkongen med Vanessa.
Har nog några bilder på Instaram därifrån. (mybabydolls heter jag där)
 
Tack för alla gratulationer, det värmer i hjärtat att ni kom ihåg mig på min dag ♥

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Gratulerar i efterskott! :-)

2014-06-10 @ 18:28:48
Postat av: Sandra

Ser ut som om att du fick en underbar födelsedag så mysig på alla sätt och vis. =) och som så många andra ggr måste jag bara detta säga. Dina barn är sagolikt vackra =)

2014-06-10 @ 18:43:54
URL: http://charmigavardagen.blogg.se
Postat av: Pernilla.mamma till Kevin, Jamie o en liiiten prinsessa=)

hihi vad roligt att se att Olivia oxå ville sitta i babysittern...de va precis de som Jamie gjorde häromdan...rolig ålder de där=)
Har försökt hitta ditt inlägg från förr där ni hade förslag på både tjej o killnamn (innan ni fick reda på att de va en kille) för o se om jag kunde hitta nåt fint tjej namn där till min lilla men inte hittat de...???
kommer du ihåg vad ni hade förslag på tjejnamn?

2014-06-10 @ 19:25:13
URL: http://skruttungen.blogg.se
Postat av: lejoninnan-52

Ha ha ha.............skrattar gott varje gång jag läser nya inlägg från dig och tänker på henne som tyckte barn som var hemma från dagis hela sommaren blev understimulerade.
Era barn får verkligen stimulans......hela tiden och mycket kärlek dessutom.
Kram från mig.

2014-06-10 @ 21:08:22
Postat av: Sandra

Grattis!
Vad mysigt ni ser ut att ha det :-)

Kram

2014-06-10 @ 21:17:41
URL: http://blogg.loppi.se/thefamily/
Postat av: Carina Widell

Vad snäll Andres är som kommer med 4 buketter och bjuder ut er att äta! Han verkar omtänksam och väldigt snäll

2014-06-10 @ 22:29:43
Postat av: Putzi

Ett försenat men stort GRATTIS SATU. Du verkar ha haft en toppen födelsedag.
Kram Helena

2014-06-10 @ 23:08:23
URL: http://putzisblogg.blogspot.se/
Postat av: Hanna

Grattis i efterskott! Härligt me poolhäng.

2014-06-10 @ 23:16:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Felicia( 6-barnsmamma)

Stort grattis på din dag <3 Vilken fantastisk fin familjesammanhållning ni verkar ha, det är guld värt : ) Naaaw Lilleman är ju bara för go, sååå lik Nicole och Vanessa!!!! Ha en fortsatt underbar sommar och njut av vädret och din otroligt fina familj <3 kram

2014-06-10 @ 23:29:04
Postat av: Veronica

Åh vad mysigt! Grattis!

2014-06-11 @ 09:50:17
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback