Midsommarkväll

God kväll! 
Jag sitter i "våran" lilla stuga med en klarvaken Kevin i famnen. Olivia somnade på 4 sekunder när jag lagt henne, hon som inte sov nånting alls på dagen.

Danilo kom in för att sova så jag sitter och väntar tills han också har somnat.

Lite mer studsmatta...

Idag är ju Kevins första gång i stugan, han passade på att sova bort hela dagen, så han är vaken nu istället...


Jag har tänt några ljus här inne, supermysigt. Jag hör hur resten av järngänget hoppar studsmatta. Puua har somnat och jag tror att Mummu också gick in till husvagnen. (Dom har ställt sin husvagn på tomten här)


Oj va röda ögon det blev med blixten på mobilkameran. Tar bilder parallelt med systemkameran också.

Jonathan sitter och dricker drinkar mellan varven...

Danilo och Jonathan har i stort sett inte lämnat bilarna idag. Dom har fått lov att leka i Puuas bil och Andres bil, så dom har lekt att dom åkt till Coop och lite överallt. Ibland har dom packat bilen med ryggsäckar inför resan också.


Superglada grabbar! Att dom inte tröttnat?

Vanessa, Nicole och kusinen Dewin har tjuvat lite ärtor..


Nä nu ska jag nog ut och sätta mig på verandan och titta på barnen innan jag somnar här inne.

Danilo ångrade sig förresten, han har dragit ut igen..

Natti natti från lill snuttisen ❤




Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som en mysig dag.

2014-06-21 @ 07:41:26
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback