Midsommardagen

Godkväll!
Hann inte med tävlingen idag, anledningen till det är att jag inte hannhämta ut mitt paket idag heller. Tanken var att jag ska testa min dekor först och sedan dra tävlingen. Imorgon, okej?
 
Jag tömmer min blogg-mapp här igen och bjuder på (ännu) mer bilder från midsommar.
 
Midsommardagen och vi vaknade i stugan.
Så underbart att bara öppna dörren och sätta sig på terassen och dricka morgonkaffe och äta frukost.
Barnen springer runt och leker.
Jag är lite avis på er som har det så varenda dag. ♥ Jag är också glad att jag får uppleva det här vid stugan, jag tar tillvara på dessa fina minnen och ögonblick.
 
Olivia solar med sin moster "Kajooo"
 
Borstar tänderna vid syrrans stuga 
 
man kan hoppa studsmatta med napp och snuttis också tycker Olivia....
 
Min instagram bild som jag vill dela mig utav till er också- kolla denna pussmun!
Jag är så kär i denna lill killen! ♥
 
"Puuuaaaa!" ropar Olivia och hämtar upp sin Puua och håller i hans finger och tar honom precis vart hon vill...
 
Såhär ser stället ut ...
 
Studsmatta, Puua & Mummus husvagn, "våran stuga" syrran stuga och så grillkåtan med solterassen bakom syrran stuga.
 
Dom har ett nytt projekt på G där uppe, så Andres behövde sand/grus och gick iväg med Olivia.
 
Vad det är får ni läsa om senare... ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Natta

så mysigt ni alltid har de :),

2014-06-24 @ 10:39:02
Postat av: Linda

Verkar som ni hade en riktigt mysig midsommar =) Vad har ni för bil som rymmer alla barnen?

Kram

2014-06-24 @ 12:09:30
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback