Grattis till Studenten Giuliano!

Andres systerson, barnens kusin Giuliano tog studenten igår och vi åkte till stan för att vara med.
Först stannade vi vid port73 då jag skulle in och köpa en sån där student ballong med helium på Party Land.
 
Jag kom in i bra tid, dom hade haft världens kö där precis innan. Det är ju studenttider, så alla är inne och köper.
 
Det är jätte kul att vi fått en party butik hit till Haninge, där har dom verkligen allt inom alla slags fester.
Jag har fått några VIP kort från dom som jag håller på och delar ut. Blir ett besök dit snart igen, då Vanessa fyller 5 år om 20 dagar :)
 
Tack för hjälpen Dessan!
 
Vi hade lite bråttom in till stan, det var ganska mycket trafik med alla studenter och flak överallt.
Och så kom vi fram och skulle hitta rätt på släkten i den stora folkmassan... Jonathan snubblade över någons väska och skrapade sig lite mitt i allt. Kevin hängde med i bärselen och sov. Ja han sov igenom allting!
Och det var inte tyst kan jag lova... alla srek, tutade, sjöng... helt crazy. Och han sov så lungt.
 
Giuliano Smiley 
 
Melina med Nukke
 
Abuelo, Giuliano, Andres, Olivia & Nicole
 
Giuliano och "vi".
 
Det där är förresten den första bilden på mig och Andres och alla våra 6 barn tillsammans. ♥
 
GRATTIS till studenten Giuliano!!! Fy fan va du e bra!
Smiley
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det han har på sig?

Svar: Jadu... Ingen aning! :-D
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-06 @ 15:52:50
Postat av: Linda

Gled in här på ett bananskal :) Vilka söta barn du har! Jag har också tvillingpojkar som är 4 år och en liten tjej på 1 år. Jag och maken pratar ofta om ett fjärde barn men hakar alltid upp oss på det praktiska tyvärr. Bil,boende...det är ju inte jätte billigt med barn precis. Hur får ni ihop vardagen med 6 barn? :)

2014-06-06 @ 18:24:20
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback