............................

Jee va roligt att så många vill vara med och tävla!Smiley
Åh jag önskar att jag kunde utse er alla till vinnare, men det skulle nog bli liite för dyrt för sponsorerna ;)
 
Olivia är trött redan nu, hon går runt med sin snuttis under näsan och nappen i munnen.
Jag hörde henne ropa på mig på natten och när jag inte svarade direkt så ropade hon "TaaaanTan!"
hon kan alla syskonens namn nu och Tantan brukar hon ofta ropa på. (<--- Jonathans smeknamn)
 
Ja så fyller våran virvelvind Vanessa 5 år imorgon. Där har ni någon som verkligen längtat och väntat!
Sen är det bara Olivia av våra barn som fyllerår, men det blir ju först i december. Våran enda vinterbarn, resten är ju april, maj och juni. ♥
 
Jag har precis fått iväg sms om hennes kalas. Släktkalas blir det- senare blir det ett gemensamt kompis kalas för både Nicole & Vanessa. Liten sent ute denna gång, men det har vart så mycket planering som inte är spikat ännu. Om t e x kryssningen som vi tänkte åka på. Får bara se när vi kommer iväg på den.
 
Idag ska vi iväg och handla inför kalaset och även köpa de sista presenterna.
 
När någon frågar henne vad hon önskar sig i present säger hon "Ni får köpa vad ni vill" och när jag frågar henne får jag värsta listan. Cheez thanks..
Min lilla virvelvind som jämt slår sig...
 
Igår vann Uruguay mot Italien förresten (VM) När herren i huset tittar på en spännande Uruguay match så ska man inte försöka prata med honom, han är helt inne i matchen.
Uruguay vann denna viktiga match!
 
Nån vacker dag ska vi åka till Uruguay. Nån dag när barnen är större och orkar sitta i ett flygplan i typ 18 timmar...!
Tänka sig att det var 37 år sedan Andres med familj kom till Sverige. ♥
 
Näheni, nu ska jag maila ang. min portalbyte!
Vilken tid det tar att importera bloggen till det nya stället.
 
Jag hoppas att ni följer med mig, att vi fyttar tillsammans. ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie Andersson

Självklart flyttar jag med dig :D Älskar att läsa din blogg då den känns så naturlig!

2014-06-25 @ 18:29:38
URL: http://lifemeetsyummy.blogg.se
Postat av: Anki

Det är väl självklart att jag flyttar med dig ;-)
Kram mitt i natten från Skåneland

2014-06-26 @ 01:16:55
Postat av: Elli

Absolut flyttar jag med dig! Måste ha min dagliga dos av din härliga blogg. Hoppas ni får en underbar sommar och att värmen hittar till oss snart. Kram Elli

2014-06-26 @ 08:12:04
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback