En tripp till Handen

Begravningen för Saija hölls idag som jag skrev och jag har tänkt på henne och hennes nära hela dagen. ❤

Tände ett ljus för henne idag när begravningen ägde rum.

När Olivia hade vaknat bestämde jag att  vi skulle åka till Handen och äta lunch på McDonalds.
Nicole & Vanessa har båda fått post från McDonalds med gratis Happy Meal när de fyller år vilket de ville använda idag.

Jag har inget körkort (god damn it!) så jag och mina 6 småttingar tog bussen.



McDonalds var överfullt när vi kom så vi bestämde oss att vänta en stund. Inte en chans att jag hade kommit in med dubbelvagnen där! Dessutom har dom byggt hela Donken helt knasigt, dom vill nog inte att småbarns familjer ska kunna äta där, eller så har dom inte tänkt till alls. Dom har stora pelare mitt i vägen och pallar som sitter fast på golvet. Väldigt trång passage för barnvagnar med andra ord...

Vi var och hämtade ut ett paket från Babyland, någon gåva man får när man fått barn. Och sedan till djuraffären.




Nicole ville köpa en vit dvärghamster men det vill inte hennes mamma! <---alltså jag) Jag och syrran hade spna när vi var små och den jäveln bet mig (nästan) igenom fingret och efter det har jag inte gillat gnagare what so ever!


En tur till BR blev det också. Vanessa fick kika lite på vad hon önskar sig i present. :)

Jisses man kunde ha trott att vi var i en hönsgård så som dom babblade och tjoade över den ena saken efter den andra.

Äntligen fick dom mat! ;)

... Och lite lek på det...


Sen promenerade vi hemåt, hämtade ännu ett paket och stannade till vid en lekpark en stund.


Älskade Kejin...
Ser ut som att han är ledsen.

Älskar one-piecen men tyvärr så var det första och sista gången han hade den på sig. Den är för liten! Älskling du växer för fort nu❤



P.S Jag har inte glömt bort tävlingen, den ska upp ikväll/imorgonbitti!

Kommentarer
Postat av: 7 barnsmamman

Vad lik han är Nicole :)!
Så söt!!

2014-06-24 @ 22:11:13
Postat av: Carina Widell

Så söt Kevin är. Alla barnen verkar till att vara duktiga. Ser ut som de satt fint och snällt på bussen. Du kan vara stolt över dom.

2014-06-24 @ 22:23:42
Postat av: Anonym

Dina döttrar har så himla fint hår!!! Skulle du kunna skriva ett litet inlägg om hår/flätor osv.

2014-06-25 @ 08:36:31
Postat av: wailett

jag fattar inte vart du får din energi i från.
jag kan med sanning säga att jag avundas din energi till tusen.
och måste ju tillägga att alla barn är så fina. men kevin är ju en riktig sötis och han växer med stormsteg.

2014-06-25 @ 09:51:51
URL: http://wallansbabyboom.se
Postat av: maria

Tycker du är både modig och cool som ger dig ut på trippar själv med hela gänget :) Härliga bilder, den på dig och Kevin är jättefin:)
Ha en fin fortsatt dag
Maria i Skåne

2014-06-25 @ 12:11:05
Postat av: Åsa

Imponerad av Dig Du är en fin förebild. Att Du tar Dig för sånna här utflykter själv ensam med hela barnaskaran, typ en halv dagisavdelning nästan.

2014-06-25 @ 13:47:56
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Sofie Eklund

Wow! Strongt med 6 barn! Hur gammal är den yngsta? :)

Svar: 2 månader :)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-25 @ 21:54:06
URL: http://sofieklund.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback