Bland de sista jag skriver

Kväll i vårt hus och jag bara väntar tills barnen har somnat...
Nicole, Vanessa & Jonathan ligger här på soffan och tittar på film. Olivia och Danilo sover i sina rum och Kevin ligger och gnyr här bredvid.
 
Jag väntar att dom ska somna så att jag kan ta tag i mail och blogga ikapp. Jag har massor av bloggmaterial som jag vill bjuda er på. Men det får bli i min nya bloggportal, för jag flyttar blogg imorgon! 
Smiley
För er som har missat nyheten så ska jag börja blogga hos Vimedbarn. Mer info om det kommer!
 Smiley
Andres är iväg och spelar poker hos en kompis och jag tänkte ha det berömda "egentiden" som jag endast har när barnen har somnat, men dom är envisa de små rackarna ikväll ;)
 
Alla tjatar om det här med egentid... Egentid för mig är att få ligga i ett varmt bad för sig själv en stund utan att barnen springer in och ut och vill saker. 
Fast då brukar det också se ut såhär:
 
Egentid har jag när barnen sover också.
Då brukar jag ta fram något gott, umgås eller kolla på film med Andres eller sitta och blogga! Smiley
 
Nu har barnen somnat och jag har burit in dem i respektive rum. Coca cola med jordgubbar it is! 
 
Vi har varit i lekparken i över 3 timmar denna eftermiddag. Hallåå vart tog sommaren vägen? Jag som hann bli brun och allt och nu är allt borta med vinden. (bokstavligen!)
Jag fick ta av mig tröjan och sätta på den strax igen. Sådär höll jag på.
 
Jonathan gör en "Danilo min" (Det där är Danilos nya foto pose) Jonathan härmar tydligen en sjörövare här.
 
Twinsen ♥
 
Kusinen Emma kom till lekparken en stund också. Alltid lika uppskattat av barnen (och mig!)
 
Vanessa Bessa Bus :)
 
Olivias nya grej- att rynka på näsan...
 
Nicole
 
Vi gick förbi Mummu när vi skulle hem. Det var då hon drog ut Nicoles tand och så bjöd hon oss på mat innan vi fortsatte promenera hemåt igen. ♥ Kiitos mamma!! ♥
Så skönt att slippa tänka på det. 
 
Nu hör jag visst godiset ropa på mig från skåpet också... Smiley
 
Ha en fortsatt fin kväll allihopa!
 
Imorgon ska vi åka till Fittja för att fira Vanessa med Andres sida av släkten. Nu kom jag på... det här blir bland mina sista inlägg här.... Känns sorgligt och jätte läskigt. 
Glöm nu för Guds skull inte följa med mig!!!
Ni kommer att få den nya adressen och länk imorgon, missa inte!
 
Natti Natti. Smiley

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag älskar vimedbarn, + din blogg! = bästa combon ;)<3

2014-06-27 @ 23:50:03
URL: http://johannanormans.blogg.se
Postat av: Alexandra

Min inspirationskälla e ju du så klart jag följer dig! :) Jag håller med dig om det där med egen tiden. Har egentid alla dagar - då barnen sover! :)

2014-06-28 @ 09:01:58
Postat av: Anonym

Följer såklart med dig till nya bloggen! Härliga ni! Ha en riktigt skön sommar!!

2014-06-28 @ 11:04:46
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback