---------------------------------------

Vilken bra start på denna dag!
Ingen tjaffs eller gnäll- så jäkla härligt! Till skillnad mot igår... katastrof morgon. Vet inte vad det var med alla, vi hade nog alla vaknat på fel fot för det var tjaffs och gnäll hela tiden!
Och så skulle jag hjälpa Vanessa med att möblera om inne i hennes rum mitt i allt. Phew!
 
Kevin tog över våran säng framåt morgon timmarna. 
 
Han brukar ju sova i sin egen säng. Men nu när han vart förkyld har han legat på mig från morgon timmarna, igårnatt vaknade han dock, klarvaken när jag tittade till honom, så jag tog honom till våran säng...Smiley det är ju å gosigt!
 
Jag är lite knasig när jag sover... jag har skrivit om det förut, att jag kan gå i sömnen och jag pratar i sömnen och får för mig en massa grejer... i sömnen.
Nicole brukar ju komma till våran säng varje natt, så för några nätter sen vaknade jag och tittade på det sovande barnet bredvid mig, tog en till titt och undrade hur i helsinki Olivia har hamnat i våran säng!?
Så jag lyfte upp henne och bar henne till sitt eget rum, sin egen säng. Och just när jag skulle lyfta över henne i spjälsängen ser jag att Olivia ligger ju där redan och sover så sött! Det var Nicole jag hade i min famn! Smiley
Ehh.... hihi... Smiley Wops... Lite förvirrad kanske....? Smiley
 
Anyways.... Järngänget hade visst bråttom att få Olivia att gå och lägga sig för sin vila idag. Varför?
- Jo för att jag hade lovat att dom skulle få glass när Olivia sover.
Så nu sitter dom på soffan här och tittar på Frost och har valt varsin glass.
 
Jag har suttit och gjort flätor på Nicole & Vanessa... suck.
Jag frågade Vanessa om hon ville att jag skulle göra likadant som jag gjorde på Nicole, men nej det ville hon inte. Så vi kom överrens om en annan frisyr- vilket jag fick göra om två gånger! När jag var klar så började hon såklart gnälla att det var fult...
 
Men näe, vi räddade situationen med ett spänne...
Andres systerson Giuliano tar studenten idag så vi ska åka dit strax.
 
Bjuder på en bild på en lite småsur Kevin. (inte alltid bara sovande eller helt tyst)
Här var han lite arg eftersom han inte fick mat redan innan han vaknade... orka vara så bossig! Smiley
 
 
 

Kommentarer
Postat av: FAMILJEN LINDVALL, MAMMA TILL 3 SMÅ TROLL OCH MIN RESA FRÅN FETMA TILL NORMALVIKTIG. DET HÄR ÄR VÅRAN VARDAG!

Härligt att ni har sommarlov! det blir det här hemma också nästa vecka, ska bli så skönt att ha alla hemma :) vilken gosig plutt kevin är och alla andra också för den delen! hur går allt och hur känns det nu att ha 6 barn? är så sugen på att vi ska skaffa oss en nr.4 men velar hela tiden fram och tillbaka... ingen brodska då minstingen är 8,5 månad men samtidigt längtar man ändå efter att familjen ska bli lite större.. :) hur löser ni allt praktiskt? har alla egna rum? och hur gör ni om ni ska åka iväg med bilen? eller åker ni bara komunalt?

Nu blev det massa frågor :) men kul om du vill svara :)

Linda

Svar: Ska svara i ett inlägg👍
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-05 @ 12:55:50
URL: http://lindvallfamiljen.blogg.se
Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Tjafs-fria dagar är sällsynta men underbara.

2014-06-05 @ 14:51:07
URL: http://www.lilith.se
Postat av: Emma

Student tider nu, och undrar en grej. Ifall dina tvillingar skulle valt olika gymnasium och tar studenten på samma dag. Muhr skulle du gjort?

Svar: Oj, svår fråga😁 klona mig?
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-05 @ 16:40:02
Postat av: Therese

Åh du har så fina barn! Blir helt varm i hjärtat :)

2014-06-05 @ 18:10:51
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Katta

Fin blogg.

2014-06-05 @ 18:17:39
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Carina Widell

Så fina flätor på båda tjejerna. Är också fascinerad av hur du hinner blogga och skriva med 6 st barn. Jag har jobbat som skribent inom mobil och försäkrings-branschen och konstaterar att du måste vara snabb på att skriva. Bra gjort av dig också. Dina barn är alltid så fint klädda också, både kläder till utomhuslek och kläder som de har inomhus

2014-06-05 @ 22:07:59
Postat av: Ida

Så jäääkla söta kids! Jag är själv ett av sex syskon, men vi är inte lika "täta" i ålder som dina : ) Vilken stor fin familj!

2014-06-06 @ 02:01:37
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback