Wohooo!

Har precis kollat på hockey med mannen i huset. Jag hejar på Finland (vad annars liksom?) och Andres på Sverige. Bara för att jävlas säkert.
Det var Junior VM final mellan Sverige och Finland. Jag har inte kollat på hockey alls nu, men är det Finland mot Sverige i final så kan man bara inte missa det. Och vilken rysare! Jag höll på att sätta mig i vårt sovrum och kolla på matchen, för Andres jävlades så fort han fick chansen, och finnarna drog på sig utvisning efter utvisning.
 
Kul att alla (<----svenska) vänner hade tagit ut segern i förskott i sina statusar på Facebook osv innan matchen ens hade börjat... Men grattis till silvret Sverige, det är inte illa att komma tvåa heller ;)
Hähää, nä nu känner jag mig taskig. Smiley Men fy fan va bra!!! Visst Andres?? Smiley
 
 

Kommentarer
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Hyvä Suomi vi är bäst. Grattis till silvret Sverige! :-))

2014-01-05 @ 22:24:06
Postat av: Liina

Ja mikä parasta, Suomi voittaa finaaleissa aina nimenomaan Ruotsin ja vielä Ruotsissa! Ha ha ha! Taistelutahtoa löytyy kun vastassa on Ruotsi.

2014-01-05 @ 22:29:38
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Som jag sa tidigare,må bästa laget vinna och dem vann. ☆

2014-01-06 @ 10:13:26
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback