Snart iväg på kalas

Veckans sista dag.
Olivia ligger och sover, man vet precis när hon börjar bli trött, hon går och hämtar napp och snuttis och gnider den mot sin näsa och gosar, och imorse la hon sig på golvet vid sin säng. Nap-time!
 
Resten av järngänget sitter här på soffan och tittar på film Fuchsia- lilla häxan.
Jag har tvättat och tumlat bort en maaaaasssa massa tvätt, vikt och lagt i garderober och byråer. Skönt att komma ikapp! Måste dock ringa till teknikerna imorgon igen, för det läcker vatten ur torktumlaren... *suck*
Men det blir iaf torrt, och snabbt också.
 
Idag ska jag, Nicole, Vanessa, Jonathan och Danilo iväg på deras dagiskompis som har kalas på Lek Vegas.
Har precis slagit in presenter. Olivia får stanna hemma med pappsen och kolla på trav.
Ska ta med mig några tallrikar som jag ska ge mamman, bara jag inte glömmer! Mitt minne you know... Bäst att jag lägger dem framför dörren redan nu.
 
Bild på nya kökslampan ♥ (och de snygga paketen jag slog in, måste nog hitta fram snören...)
 
Lilla trollungen har dragit bort sin tofs igen...
 
 
Hur har eran helg (hittils) varit?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Våran helg har varit toppen, igår hämtas två nya familjemedlemmar till oss =) Skinny marsvin. Sedan åkte vi på en fest där det firades en 35 åring hennes man som fyllt 40 år plus invigning av deras gigantiska garage =) Så vår helg har varit toppen.

2014-01-26 @ 11:59:18
URL: http://charmigavardagen.blogg.se
Postat av: Cornelia - Stil & Ung mamma

Min helg har varit avslappnad och bra :-)

Fina barn du har! <3

2014-01-26 @ 12:10:23
URL: http://cnelias.blogg.se/
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Satu, säg att ni vill ha en ny tumlare,det har harit fel från början på den,så ska de inte vara!!!

2014-01-26 @ 13:22:46
Postat av: Nathalie

Nämen se gullig hon är.
Min helg har spenderats med kalas och lite jobb :)

2014-01-26 @ 14:02:03
URL: http://slapparnatta.blogg.se
Postat av: Malin - Gravid med tvillingar

Helgen har varit bra! Lugnt å skönt! :)
Hoppas på bebisar varje minut! Men dom har det nog bra därinne!

Kram

2014-01-26 @ 17:40:51
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Är du inte rädd att hon ska stoppa snodden i munnen? Axel gör det hela tiden när han hittar hårsnoddar :-O

2014-01-26 @ 18:16:49
URL: http://www.natalis.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback