Sista timmen har rullat igång

Sista timmen har rullat igång här hemma innan läggdags.
Jag älskar mina barn över allt annat, men jag längtar tills dem sover... För att jag själv är så fruktansvärt trött och var redo att kasta in handduken redan vid 4 idag. Gick runt i affären som en zombie.
- med det sagt så förstår ni säkert vad mitt val blev tidigare idag när jag satt vid bloggen? (När jag velade mellan en vila och en kopp kaffe) Japp, jag valde kaffe, vilket inte hjälpte mig ett *piiiip*.

Nu leker alla såååå fint ihop vilket är så typiskt när det är dags att avbryta för kvällsbad. Annars brukar dom inte alls leka såhär fint tillsammans... Suck.
Olivia är dock jätte trött och snubblar på allt, time to go! 


Tidigare på Port73...





Kommentarer
Postat av: Yvette

DOMINIC är ett coolt namn som också passar in med de andra barnens namn !!

2014-01-08 @ 18:28:11
Postat av: Amalie

Har et navn som jeg synes er fint og passer sammen med de andre barnas navn 💙Sandro💙

2014-01-08 @ 19:17:14
Postat av: Ebba

Hahaha...ler med stor igenkänning över det du skriver. Så skönt att någon skriver hur det verkligen är och hur man känner istället för att hålla skenet uppe. Därför är din blogg så bra och personlig. :-)

2014-01-08 @ 19:50:10
Postat av: Veronica

Hej!
Jag läser din sida varje dag! Tycker du är en jättehärlig
Mamma!! :) brukar inte kommentera här men nu fick
Jag se dessa sängar på FB 😊 kanske du oxå
Sett dem. Kunde inte lägga in bild här men gå in på "mother power"
Ha det super!
Hälsningar Veronica (mamma till tre)


Svar: Hehe, jo jag har fått se dem några gånger :DMen man behöver en stor vägg för att bygga dem, och det har inte vi ;)

Hur mår du?
Me & My Baby Dolls

2014-01-08 @ 22:11:37
Postat av: Karolina

Puss!

2014-01-08 @ 22:48:14
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Lotta med fyra..

Benjamin är väl ett passande namn? ;)

Svar: Ett av våra toppnamn, faktiskt ;)
Me & My Baby Dolls

2014-01-09 @ 00:24:02
Postat av: Kaffehörnan

Vad skönt inlägg av dig. Du är bannemej rätt ut de gillar jag. Håller med Ebba. Vi är inga maskiner full av känslor. Kram

2014-01-09 @ 01:15:44
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Babytalk Sweden

Men varför har inte jag hittat hit tidigare :D
Underbart med så många barn!!!! Vi har 4 födda mellan -98 & -13..... Ett glapp på 11år mellan 3 och fjärde ,men helt underbart att börja om :)

2014-01-09 @ 05:28:54
URL: http://babytalk.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback