Möte i skolan

 
Ikväll är det öppethus på skolan som jag sökt Nicole till. Jag gjorde anmälan i torsdags, för mig var valet väldigt enkelt. Det blir Vikinga skolan som ligger här precis vid oss.
Tänk vilken lyx att ha skolan så nära!
Även jag gick i denna skola från årskurs 4 till 7. Jag fick åka skolbuss eftersom vi bodde i Jordbro då.
Tänk att dockan blir så stor att hon börjar i förskole klass efter sommaren?
 
Har en del frågor, hoppas att jag har möjlighet att ta upp dem.
 
Vi har just ätit middag och nu leker barnen kurragömma och Olivia & jag ligger här på soffan.
Hon är jätte trött, fast hon sovit 2 pass idag. Hon kräktes när hon sov på förmiddan, tror att det blev för mycket frukost för henne. Det var bara att tvätta alka hennes sängklader. Igen. Och hoppa i och bada och tvätta henne.
 
Så fort kameran kommer fram: "Shiiiz!"
säger hon och ger sitt vackraste (?) leende. 😂
Hon har fortfarande inte ätit bra och ligger helt slut här på soffan.
 
Idag fick jag riktigt sug att fixa och dona, möblera och byta rum och hela faderullan. Meeen jag gjorde inte det.
 
Kanske jag kan fixa grabbarnas rum imorgon, måste bara hämta paketen som jag beställt... Och visst vore det snyggt med någon fondtapet där med deras hela vita väggar...?
 
Nu ska jag göra mig iordning lite.
 
Ikväll börjar familjen Annorlunda, ska ni titta?

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

åhhh klart man måste se familjen annorlunda ikväll
Önskar dig en fin kväll
KRAAAM

2014-01-27 @ 18:09:19
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: lindisha6barnsmamma

ja klart familjen annorlunda vill jag inte
missa

2014-01-27 @ 18:14:53
URL: http://lindisha6barnsmamma.bloggplatsen.se/
Postat av: FAMILJEN LINDVALL, MAMMA TILL 3 SMÅ TROLL OCH MIN RESA FRÅN FETMA TILL NORMALVIKTIG. DET HÄR ÄR VÅRAN VARDAG!

Familjen annorlunda är mitt favoritprogram så jag kommer sitta klistrad :)

2014-01-27 @ 19:47:32
URL: http://lindvallfamiljen.blogg.se
Postat av: Nathalie

Du kanske kan köpa några fina dekorklistermärken istället så ni slipper tapetsera även i grabbarnas rum :) Finns ju stora och fina sådana! kram

2014-01-27 @ 20:04:58
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Karolina

Ihana kuva snuttanasta ❤️❤️❤️

2014-01-27 @ 22:15:41
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Tea

Det kanske var en lättare form av kräksjuka som Nicole åkte på. Kan ju stämma med dagarna o allt mellan Nicole o Olivia.

2014-01-27 @ 23:11:09
Postat av: Helena H

Kikar självklart på Fam Annorlunda! :) Undrar när ni tänker vara med där... ;)
Olivia kanske fick en snabbsväng av magsjukan...hoppas hon är pigg igen imorrn.
Kram från Söderhamn

2014-01-27 @ 23:33:43
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback