Lite mer om årets första dag....

1:a januari var en slappardag sopm jag skrev igår.
På nyårsnatten somnade jag och Andres vid 3-tiden.
När Olivia sov sin skönhetssömn så la vi oss alla på soffan för att titta på film, jag somnade också förstås...
 
När jag vaknat till liv åkte vi till Fittja för att fira Andres svåger Julio som fyllde 45 år.
 
Olivia & Melina
 
Nicoles nya pose när man tar bilder....
 
Javi med Olivia
 
Vanessa Bus
 
Jonathan med sin kusin Emilio
 
Tröttisen Olivia med farbror Oscar
 
GRATTIS JULIO!
 
Senare samma kväll kom barnens storasyster Patricia hem till oss med sin pojkvän.
Vi hade köpt en julklapp till henne som hon kom för att hämta.
Länge sen hon var hos oss sist.
Och Olivia fortsatte att förvåna oss, för trots att hon inte träffat sin syster många gånger, så var hon inte alls blyg.
Smiley
Dom ville mer än gärna hjälpa till att öppna hennes paket, som i för övrigt fått ställa i vårat sovrum efter att Olivia vart där och pillat och försökt öppna den...
 
Storasyster Patriia med Nicole och hennes nya pose...
 
Danilo & Patti
 

Här kommer några fler blandade bilder från årets första dag:
 
Nukke & Dano- dem leker så fint ihop. Syster och bror. ♥
 
Besoliina
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och gott nytt år;)
Undrar hur ni gør med mat, veckohandlar ni eller lite vare dag?
Vad brukar ni æta till middag, kom med lite tips;);)
Tusen tack før fin blogg;)

2014-01-03 @ 13:09:46
Postat av: Maria

Hur gamla är barnens storasyskon? Min man har också äldre barn (18 och 22 år) som tyvärr sällan vill träffa sina fyra små syskon. Lite knepigt det där att veta hur man ska göra för att det ska bli bra tycker jag :/

2014-01-03 @ 13:35:57
URL: http://familjenfalck.wordpress.com
Postat av: marie

God fortsättning på er.
Ni verkar ha haft det super bra i jul och nyår. Jag har haft så mycket att läsa nu när jag kommit hem från fjällen med mycket snö så barnen har haft det super och mycket skidåkning och lek och mys. Vad roligt att blygheten släppt på Olivia. Jätte fina bilder som vanligt.
Kramar till er

2014-01-03 @ 14:39:44
Postat av: Ebba

Hur många barn har Andres sen tidigare? Vad roligt att det funkar så bra. Tack för fin blogg.

2014-01-03 @ 19:27:38
Postat av: Pernilla-mamma till Kevin Jamie o en till i magen:)

jag undrar oxå...hur gammal e den äldsta av Andres tidigare barn?
va kul ni verkar ha haft de på nyår=)
Kram kram

2014-01-03 @ 21:09:18
Postat av: Helena H

Åh, vad Patricia o Nicole är lika varandra på den bilden där Nicole gör så fina grimaser. :)
Syns att barnen, speciellt Nicole, tycker om att ha storasyrran där. :)
Måste också säga att Nicoles o Bessas klänningar, som de har på dessa bilder, är jättefina! De har alltid fina kläder era barn, men dessa såg så mjuka o sköna ut. :)
Blev en sån här trist uppradad kommentargrej idag, förlåt för det. Hihi :)
Tar en sista nu då: på sista bilden gillar jag samspelet mellan Danilo o Andres,härligt! Syns att det är far o son, väldigt lika profil. :)
Kram från Järvsö (Söderhamn)

Svar: Älskar dina kommentarer Helena!
Me & My Baby Dolls

2014-01-04 @ 02:30:45
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback