Lazy sunday

En söndag helt utan planer och måsten.
 
Vi har badat, klippt naglar, rensat öron och målat flickornas naglar. Kollat lite på film, ritat och lekt.
 
Jag har precis lagt in en maskin tvätt, för jag hade lovat Vanessa att hon ska få ha på sig ett par svarta tights till dagis imorgon. Som ni vet så har vi fortfarande ingen torktumlare, så jag har tvättstopp här så länge. Gillar inte att lufttorka kläderna, dem blir så hårda och stela. Men nu har jag lovat. Även strumpor till Andres slängdes in samtidigt. Och badrumsmattorna för vi har en 3-åring pojke här som inte alltid prickar in rätt när han ska kissa... *suck*
Olivia ligger och sover och jag dricker mitt "morgon" kaffe här framför datorn.
Nu ska Bessa visst börja pärla och måla och lägga pussel och... ja ni hör ju. Hon vill en massa. En sak i taget och då vill hon pärla.
 
Plikten kallar.
 
Hoppas att ni får en bra söndag och vilar upp er ordentligt inför den nya veckan som komma skall!
 
Följ oss på instagram för fler bilder under dagen: mybabydolls :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en riktigt mysig söndag! :)

2014-01-19 @ 18:02:37
URL: http://photoalbums.blogg.se
Postat av: Joanna Eriksson

Åh vad skönt med en dag utan dessa "måsten" som oftastannars hänger över en.. Här har vi också haft en riktigt skön Söndag! :) Varm dusch och bastu efter snöskottning i bitande kyla, de va underbart! Kan dock såhär på kvällskvisten konstatera att snöskottningen gett mig träningsvärk på diverse ställen! Jisses vad otränad man är.. :-/

2014-01-19 @ 20:00:35
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad skönt med en dag utan dessa "måsten" som oftastannars hänger över en.. Här har vi också haft en riktigt skön Söndag! :) Varm dusch och bastu efter snöskottning i bitande kyla, de va underbart! Kan dock såhär på kvällskvisten konstatera att snöskottningen gett mig träningsvärk på diverse ställen! Jisses vad otränad man är.. :-/

2014-01-20 @ 15:50:19
Postat av: Rebecca

Vår 3 åring sitter alltid ner :) 11 åringen med. Hänger ibland tvätten men håller med, blir hårt och stelt. Vi har ingen egen tvättmaskin heller... Kram

2014-01-20 @ 23:09:04
URL: http://www.rebeccapettersson81.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback