Kalas på Lek Vegas

Måndag!
Järngänget är på dagis hela bunten, Olivia ligger och sover och jag överför gårdagens bilder till datorn.
 
Igår var vi på Lek Vegas på Ellas 4-årskalas. Ella går på samma avdelning som våra kids och dom var så glada att få komma på kalas. Andres och Olivia lämnade oss och åkte sen hem igen för att kolla på trav och sen hämtade dom oss igen när kalaset var slut. Tack. ♥
 
Här kommer ett jäng med bilder, men låt mig bara säga att det var svååårt att fånga dessa barn på bild, dom hade inte riktigt tid att stanna och posa en stund, precis när jag knäppte ett kort så försvann dom, så jag fick med ett ben eller något. Så är det och så ska det vara på kalas. Dom här bilderna får helt enkelt duga ;)
 
Danilo...
 
Jonathan är omöjlig att få fast på bild. För han blundar bara jämt. Eller så gör han sånna här konstiga miner för att hålla ögonen "öppna" (?)....
Jag såg knappt röken av Nicole och Vanessa, dom sprang runt och lekte med sina kompisar.
Nicole och Saku har verkligen hittat varandra:
 
Det känns bra att dom hittat varandra, dom ska förhoppningsvis börja i samma förskoleklass efter sommaren och det är bara 3 barn från gruppen som går över dit.
 
Bessa Bus
 
Kolla Jonathans min, haha...
Jag lovade några av mammorna att ta en massa bilder, så här kommer fler dagiskompisar:
Födelsedagsbarnet Ella
 
Nea & Ella
 
Nea
Isabella
 
Maja, Iris & Ella
 
Danilo & Jonathans nyvunna söta kompis- Lilia
 
Gissa om Danilo lös upp när han såg att hon också kom. ♥
 
Iris & Freja
 
Nea & Saga
 
Fika-time!
 
Lite lek till hanns med innan det var dags att åka hem.
 

Träffade också en av mina bästa vänner Sweetie där med sina barn, jätte roligt att få prata lite igen, och vi måste ses snart igen! Och en gammal skolkompis och många fler vänner/bekanta.

Tack Ella med familj för kalaset, tack för att vi fick komma! ♥
 
Nästa vecka ska vi på kalas på Lek Vegas igen, antar att nu börjar kalas-tiderna igen efter att det vart ganska lungt med de i några månader ;)

Kommentarer
Postat av: Eini

Vilka fina bilder på alla barnen!

Svar: Ja av de hundratals som jag tog blev dessa bra! :) Hihi
Me & My Baby Dolls

2014-01-27 @ 11:37:35
Postat av: Sweetie

Riktigt kul att ses cutie!!
Playdate snart!!!
Miss you guys, besos!!!

Svar: Det måste vi ha! Bara alla här blir friska... Vad var de vi sa om att man jämt blir sjuk efter Lek Vegas? Halsfluss på alla!!! 😒
Me & My Baby Dolls

2014-01-28 @ 19:40:07
Postat av: Sweetie

Ja fy!!!
Melina hostar nu och hennes kompis fick feber.. Så nån skit är det där :( hua!
Krya på er nu!!
Pussar

2014-01-29 @ 16:15:08
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback